Phoenix probio led

Radiosarajevo.ba
Phoenix probio led

Financijska situacija u WNBA ligi, prisilila je ekipu Phoenix Mercuryja da se okrene prema sponzorima na način da odluče staviti reklamu sponzora na svoj dres. Prvi je to slučaj u nekom velikom američkom sportu (izuzev nogometa) da se klubovi "prodaju" sponzorima, što je u europskom sportu sasvim uobičajena praksa.

"Ovaj slučaj je prekretnica u američkoj ženskoj košarci i vrlo važan korak prema financijskoj stabilnosti WNBA lige", rekao je David Stern. "Mislim da bi se još klubova moglo okrenuti ovakvom pronalaženju novčane sigurnosti."

Kompanija koja je osigurala mjesto na dresu Mercuryja se zove LifeLock i kompanija je koja se bavi zaštitom ličnog identiteta. Njen predsjednik Todd Davis nije krio zadovoljstvo postignutim sporazumom. "Vrlo smo ponosni što smo postali partner Mercuryja i WNBA lige i sigurni da će ova suradnja biti uspješna na obostrano zadovoljstvo."

Osim reklamiranja na dresu, tvrtka LifeLock je također osigurala mjesto na parketu Mercuryja, kao i na službenim web-stranicama kluba.

kosarka.hr/radiosarajevo.ba

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije