Servis koji umjesto Vas stoji u redu
Radiosarajevo.ba
Koliko puta niste imali vremena da odete do prodavnice, platite račune, stojite u kilometarskim redovima za karte, isprave itd. MOJpotrcko.ba je uslužni servis koji ima za cilj da Vas zamjeni u obavljanju dosadnih obaveza za koje često nemate vremena. Za 4,50 KM upslenici servisa će umjesto Vas otići na pijacu, platiti račune, dostaviti poklone i cvijeće.Tim povodom razgovarali smo osnivačem portala MOJpotrcko.ba Bojanom Jovićem.
RadioSarajevo: Ko stoji iza projekta Mojpotrčko.ba?
Jović: Iza projekta MOJpotrcko.ba stoji grupa mladih i ambicioznih ljudi koja je uočila potrebu za ovakvim tipom usložnog servisa u svim većim gradovima BiH.
RadioSarajevo: Šta vas je motiviralo da otvorite ovakav servis u BiH – iskustva iz neke druge države, ili nečija ideja?
Jović: Ideja već dugo postoji. Često smo se i sami našli u situacijama gdje nam je zatrebao lični potrčko, a onda smo vidjeli da slični servisi zaista funkcionišu i u drugim gradovima regiona i Europe, tako da samo odlučili isto pokrenuti i kod nas.
RadioSarajevo: Na koji način se odvijaju usluge u servisu?
Jović: Vrlo jednostavno; pozovete broj naše centrale u gradu u kojem se nalazite i kažete potrčku šta on treba uraditi umjesto vas. Brojeve telefona možete naći na našoj web stranici ili na facebook profilu. Trenutno su aktivirana dva grada, Sarajevo i Tuzla, a u narednih 10 dana počinjemo sa radom u Zenici i Mostaru.
RadioSarajevo: Ko su vaši najčešći klijenti – po iskustvima u prethodnih mjesec dana, otkako ste počeli s radom?
Jović: S obzirom smo sa projektom MOJpotrcko.ba počeli u zimskom periodu kada su vremenski uvjeti loši, niske temperature, poledice itd., do sada najveći broj poziva imamo od starijih osoba koje ne žele ili ne mogu izaći iz svojih domova. Pored toga, imamo veliki broj poziva od strane poslovnih ljudi koji nemaju vremena za obavaljanje određenih dnevnih zadataka i obaveza, a u posljednje vrijeme sve više kompanija se obraća nama koje nemaju svoju dostavu i sl. da preuzmemo taj dio njihovih poslova radi unapređenja poslovanja.
RadioSarajevo: Šta je do sada bio najnevjerovatniji zadatak koji ste morali obaviti, a s druge strane, šta su najčešći zadaci?
Jović: Do sada nije bilo pretjerano neobičnih zadataka. Najčešći zadaci, početkom mjeseca, su plaćanje računa, odlazak u market po namirnice, transport nekih manjih pošiljki, dostava namirnica/proizvoda koje do sada niste imali priliku naručiti, a sada je sa našim servisom to postalo dostupno itd.
RadioSarajevo: U nekim državama se nude usluge „stajanja u redu“ u ime klijenta. Da li i to imate u vašoj ponudi?
Jović: Naravno, naša ponuda podrazumjeva da umjesto naših klijenata stojimo u redovima za plaćanje računa, redovima u tržnim centrima itd.; to je sastavni dio usluge.
RadioSarajevo: Pretpostavljam da nemate problema u pronalasku radne snage. Kakve uslove oni moraju zadovoljiti da bi postali potrčko.
Jović: Što se tiče radne snage, do sada imamo veliki broj prijava za posao. S obzirom da nam je cilj našu uslugu učiniti dostupnom u što više gradova u BiH, prijave nam stižu iz svih većih gradova. Zainteresovani za posao mogu da se prijave na mail posao@mojpotrcko.ba, ostave svoje podatke/CV i bit će kontaktirani od strane našeg osoblja.
RadioSarajevo: Kratkoročni i dugoročni planovi i vizije?
Jović: Kratkoročni plan jeste uvjeriti sve korisnike naših usluga da jedan ovakav servis zaista funkcioniše i da svi budu zadovoljni uslugom, a dugoročni plan i vizija jeste da uspijemo odgovoriti na što više zahtjeva postojećih i budućih klijenata sa stalnim širenjem ponude.
radiosarajevo.ba
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.