Intervju / Dunja Tadić: Ženski rokovnik, kreiran srcem, najbolji je prijatelj svake žene

07. 02. 2018. u 11:17:00 E. H.

Shares: 16

Prije gotovo deset godina krenuvši u potragu za zgodnim malim rokovnikom koji će joj pomoći da ostane organizirana Dunja Tadić vjerovatno nije ni mogla zamisliti da će joj taj dan obilježiti život.

Zbog nemogućnosti da pronađe adekvatan rokovnik Dunja se odlučila sama napraviti jedan takav planer kako bi pomogla i sebi, ali i drugim ženama. Nekoliko mjeseci kasnije na tržištu se pojavio prvi Ženski rokovnik koji je rasprodat za samo nekoliko sedmica i označio je dolazak novog, uspješnog proizvoda namijenjenog ženama. 

Danas, ovaj rokovnik dostupan je do 1. marta, a svi oni koji žele mogu ga kupiti na policama dm marketa u cijeloj regiji.

"Ja sam prije deset godina imala namjeru da sebi kupim dobar rokovnik. U to vrijeme sam već imala vlastitu firmu, pa mi je bila potrebna organizacija. Ipak, nisam našla ništa dovoljno dobro, ili nisu bili unutra dovoljno dobro struktuirani, ili meni te naslovnice nisu bile zanimljive.  Zbog toga sam odlučila napraviti rokovnik koji bi meni pomogao da budem organizirana, a samim tim željela sam u njega staviti sve ono što je potrebno jednoj ženi u određenom trenutku. Tako je nastao Ženski rokovnik s brojnim sadržajima, dobrim planerom, ali i veselim dizajnom koji vam može, zaista, popraviti dan", kazala je Dunja Tadić u razgovoru za Radiosarajevo.ba.

dunja_tadic_zenski_rokovnik_gostovanje_februar_2018_RSA5.jpg - undefined

Ženski rokovnik - rokovnik sa srcem

Inače, Dunja je porijeklom iz Tuzle, ali životni put odveo ju je u Zagreb, gdje trenutno stanuje i vodi uspješnu marketinšku kompaniju koja joj je, kako kaže, postala stil života. S ponosom ističe kako je postala uspješna samohrana majka koja je zahvaljujući Ženskom rokovniku uspjela organizirati svoj život.

"Organizacija je pola puta do uspjeha i vrlo je važno da iskoristimo one male stvari kojima sebi možemo olakšati dan. I sama sam se uvjerila u to. Rođena sam Tuzlanka i ponosim se tim, a u Zagreb sam došla sticajem okolnosti. Imam sina koji je dijete iz autističnog spektra i kada je on trebao krenuti u školu jednostavno, u to vrijeme, u Tuzli nije postojala neka odgovarajuća škola. Tako da sam došla u Zagreb i upisala ga u školu, iako nisam nikoga tamo poznavala, ali taj grad mi je tada nudio sve što mi je potrebno", ispričala nam je Dunja.

Ženski rokovnik koji je kreirala ova hrabra poduzetnica kroz posljednjih deset godina postao je najprodavaniji rokovnik u regiji, koji posjeduje gotovo svaka žena. To joj je, ističe, veliki uspjeh jer je uspjela uskladiti karijeru i život majke, te pokazati da to nije nemoguće.

dunja_tadic_zenski_rokovnik_gostovanje_februar_2018_RSA1.jpg - undefined

Dunja Tadić, kreatorica najprodavanijeg Ženskog rokovnika u regiji

"Moram neskromno reći da je ovo najprodavaniji ženski rokovnik u regiji. Sada su već stvorene ozbiljne naklade za takav jedan proizvod, te prodajemo već 25.000 tih rokovnika, veliki njih u Hrvatskoj, ali mnogo toga u Srbiji, BiH, te od prošle godine u Sloveniji. Nisam planirala da će to baš tako biti, ali mislila sam da će moj sin biti sretniji ako ja budem žena koja nije zapostavila karijeru i neko ko se ostvario u nekim drugim segmentima života. Nije sramota ako je ženi karijera bitna, pored toga što je majka i žena", dodala je vlasnica ovog veoma uspješnog brenda.

Pored velikog broja prodanih izdanja, posebna karakteristika ovog rokovnika jeste u tome što tim koji ga kreira ostvaruje veliku interakciju sa korisnicima. Posebno su popularne Facebook stranica Ženski rokovnik i Instagram stranica zenskirokovnik , putem kojih sve korisnice rokovnika mogu iskazati inspirativne poruke, osnažiti druge žene, ali i kreatorima ovog proizvoda pomoći da naredna serija rokovnika bude što bolja.

Također, veoma je zanimljiv i koncept 28 dana izazova, koji je ovog februara na Instagram stranici pokrenuo kreativni tim Ženskog rokovnika, a u okviru kojeg svakog dana možete osvojiti sjajne poklone,  kao što su marastracije by Josipa i Inspire me rokovnik.

 

Kada je riječ o samom proizvodu, Ženskom rokovniku, Dunja ističe da je njegova posebnost u tome što pruža raznovrsne sadržaje, ali i u tome što svake godine, kroz anketu, od korisnica dobijaju kritike koje zatim primjenjuju pri izradi nove serije rokovnika.

"Najviše ga volim! Odbijam da kupim ijedan drugi iako mi je rokovnik za narednu godinu prijeko potreban već od septembra. Nema veze, snađem se nekako pa docrtam nove mjesece na stranicama za bilješke. Hvala vam što postojite. Nadam se da će rokovnik za 2018. biti dostupan čim prije", jedna je od reakcija korisnica prije ovogodišnjeg izdanja Ženskog rokovnika koje na ovaj način, jednostavno, popravljaju i sebi prilagođavaju ovaj zanimljivi proizvod.

Pored toga, idejna kreatorica ovog proizvoda ističe da je tu važan i light motiv, koji ove godine glasi "Biti savršeno nesavršena", a koji ohrabruje i osnažuje žene. Također, ističe autorica, važni su i brojni sadržaji među kojima je kvalitetan planer, wishlista, zatim planer budžeta za bolju finansijsku organizaciju, te brojne stranice posvećene zdravlju korisnica i njihovom privatnom životu.

"Ovo je zaista jedan rokovnik sa srcem. Ja ga radim već deset godina, ali svake godine ga radimo s voljom, željom i strašću. Uzimamo u obzir sve ono što nam korisnice kažu da bi željele ili ne bi željele da se nađe u njemu. I mislim da je upravno njegova mala tajna to što je napravljen sa srcem", ponosno je zaključila Tadić.

Iz tima koji kreiraj ova ženski rokovnik poručuju da je ovo rokovnik je rokovnik prilagođen potrebama moderne žene, koji svojim jedinstvenim sadržajem omogućava bolju organizaciju poslovnog i privatnog života žene koja ga koristi. Budući da ovaj uspješan proizvod ove godine slavi deseti rođendan, tim koji kreira Ženski rokovnik odlučio je, pod kreativnim vodstvom poznate hrvatske autorice Ive Ušćumlić, snimiti poseban video u kojem je osam žena glasno i sa srcem reklo nešto o svojoj najboljoj prijateljici. To je ustvari i najbolja poruka o ovom sjajnom proizvodu koji veliki broj žena u cijeloj regiji jednostavno želi posjedovati.

NEMA KOMENTARA