Žene opreznije pri kupovini auta
Muškarci će pri kupnji automobila najprije birati one skupocjene, velike, brze i robusne, a žene će najviše u obzir uzeti praktičnost, cijenu i potrošnju.
Najprodavaniji ženski model u SAD-u prošle godine bila je Volkswagenova nova buba (60 posto kupaca su žene), a slijede Nissan Rogue (56 posto) i Volkswagen Eos (55 posto).
Postotak muškaraca najviši je bio pri kupnji Porschea 911 (88 posto), GMC Sierre (87 posto) i Chevrolet Corvette (86,5 posto).
Kada su u pitanju brendovi, žene su najviše kupovale Minije, Kie i Honde, a muškarci Ferrarije, Lotuse i Lamborghinije.
U istraživanju koje je proveo specijalizirani američki automobilski internetski portal True.Car.com, analizirani su podaci o prodaji čak osam milijuna automobila u SAD-u prošle godine.
Studija je pokazala da žene puno više u obzir uzimaju cijenu i kupuju vozila s ekonomičnom potrošnjom goriva, dok su muškarci posve suprotni i kupuju automobile koji su ili veliki i robusni ili skupocjeni i brzi, navodi se u objašnjenju portala.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.