Vlast obećava: Sarajevska zaobilaznica za 10 mjeseci
Odgovorno tvrdim da će JP Autoceste za deset mjeseci završiti posao na izgradnji moderne saobraćajnice koja će biti dio sto kilometara autoceste koju smo obećali u trogodišnjem periodu, do kraja 2014. godine, izjavio je novinarima na pres-konferenciji upriličenoj na mjestu izgradnje LOT-a 3, Ensad Karić, direktor JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar .
Odlukom Vlade Federacije BiH iz 2012. godine, JP Autoceste je preuzelo da radi ovaj dio Sarajevske zaobilaznice i u proteklom periodu je otkupilo zemljšte, završilo eksproprijaciju, dobilo građevinsku dozvolu i provelo tender.
Karić je danas uručio Konzorciju Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo i GP ŽGP d.d. Sarajevo ugovor za izgradnju Sarajevske zaobilaznice - Lot 3A (dionica Butile - Vlakovo).
Izražavajući zahvalnost na ukazanom povjerenju, direktor Euro-Asfalta Hamed Ramić
uime Konzorcija najavio je početak realizacije bajpasa Sarajevo LOT 3
gdje će se, kako je rekao, domaćim snagama doprinijeti povezivanju
Vlakova i Butila, te riješavanju dugogodišnjeg problema saobraćajnih gužvi u i oko Sarajeva.
Naglasio je da je projekt kompleksan i zahtjevan jer se radi o
području sa visokim nivoima podzemnih voda gdje će se morati primijeniti
posebna tehnologija i oprema.
"Rok za završetak radova je deset mjeseci i to ćemo ispoštovati, a u ovom periodu će raditi 350 radnika", izjavio je Ramić.
Vrijednost ugovora za izgradnju iznosi 36.816.718,33 KM sa PDV-om. Novčana sredstva za implementaciju izgradnje Sarajevske zaobilaznice osigurana su iz vlastitih sredstava JP Autoceste FBiH.
Izgradnjom LOT-a 3A povezat će se izgrađena autocesta sa dionicom u
izgradnji Vlakovo - Tarčin, s jedne strane, i Jošanica - Zenica, s druge
strane.
"Nešto što stoji 11 godina, nova uprava JP Autoceste će završiti za
narednih deset mjeseci. To je jedan od uspjeha tog preduzeća,
Ministartsva i Federalne vlade u cjelini. Kada se tome doda da će se
riješiti gužve oko Sarajeva, da ćemo spojiti koridor 5-C u dužini skoro
sto kilometara, te da će to raditi domaće kompanije, onda je
zadovoljstvo kompletno", kazao je federalni ministar prometa i
komunikacija Enver Bijedić.
Sa press-konferencije (Foto: Fena)
Domaće kompanije, kako je kazao federalni premijer Nermin Nikšić, iz dana u dan stiču kredibilitet da rade na ovim projektima, za razliku od kompanija poput SCT-a i Primorja, koje su se ovdje pojavljivale pod plaštom i željom da od BiH naprave koloniju i izvuku novac.
"Zadovoljstvo mi je da ćemo uprkos svemu završiti i da ćemo zaista,
bez obzira na sve probleme i političke razmirice koja imamo, biti Vlada
koja će za tri godine napraviti više autoceste nego sve predhodne
zajedno", istakao je Nikšić.
Postavljeni cilj da Federacija BiH do kraja 2014. godine ima više od sto kilometara autoceste, kako je dodao Nikšić, postaje svaki dan naša realnost.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.