Umjesto dijelova mogli kupiti 320 autobusa
Do kraja 2011. godine ukupan gubitak GRAS-a iznosit će 125 miliona KM, a gubitak iznad kapitala biti će 31 milion KM, stoji u materijalu koji je za predstojeću tematsku sjednicu Skupštine Kantona Sarajevo, napisao direktor Haris Kadić, prenosi Dnevni avaz.
To praktično znači da je dugovanje toliko da bi preduzeće bilo u minusu 31 milion čak i kada bi prodalo svu svoju imovinu.
Mjesečno se prave gubici od 1,5 miliona KM, a sve zbog male visine prihoda, nepovoljnih subvencija i neodržive visine troškova radnika, stoji u navedenom materijalu.
Za ogromne gubitke u posljednjih 10 godina krive su i tadašnje uprave, koje su "nedomaćinski poslovale nekontroliranom nabavkom rezervnih dijelova i goriva, nesistematskim zapošljavanjem..."
Novcem koji su dali za djelove mogli kupiti 320 novih autobusa
U izvještaju na koji se poziva Avaz, od 2000. do 2005. godine za rezervne dijelove potrošeno je 62.772.000 KM. Toliko novca bilo je dovoljno da se nabavi novih 320 autobusa.
Uprava GRAS-a predložila je Vladi KS da između ostalog, u budžetu za narednu godinu planira sredstava za pokriće gubitka da bi preduzeće moglo izmiriti dio obaveza prema državi.
Od 2002. do 2010. godine, GRAS je, iz budžeta Kantona Sarajevo dobio 37.481.835 KM., piše Dnevni avaz.
Tramvaji stari 30, a trolejbusi 23 godine
Prema podacima iz izvještaja, prosječna starost tramvaja je 30 godina. Trolejbusi koji kruže sarajevskim ulicama u prosjeku su stari 23 godine. Prosječna starost minibuseva je dvanaest, a autobusa trinaest godina.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.