Televizije: Mi se bavimo programom, pitajte Nielsen

Radiosarajevo.ba
Televizije: Mi se bavimo programom, pitajte Nielsen

Portal Radiosarajevo.ba protekle sedmice objavio je nekoliko tekstova u kojima se govori o sumnjivim aktivnostima Specijalizirane agencije za mjerenje gledanosti AGB Nilsen, odnosno Audience Measurementa - ovlaštenog predstavnika za Bosnu i Hercegovinu, koji je navodno izdavao lažne potvrde o emitiranju reklama na televizijama u Bosni i Hercegovini i tako oštetio međunarodne kompanije za više miliona eura.

Nova drama na bh. oglašivačkom tržištu 

Pogledajte snimku: Da li je ovo dokaz velike televizijske prevare u BiH? (VIDEO)

TV Mreža: Podnijet ćemo tužbe za nanesenu štetu

Zlatko Saračević za Radiosarajevo.ba govorio o Informerovom tekstu

Mrežu TV1 čine TV1, Alfa TV, TV Zenica, TVTK, TV Mostar, FTV Hit, TV K3 i RTVUSK. Kada se reklama naruči na TV1 mreži, trebala bi se emitirati u istoj seriji i u isto vrijeme, na svih osam TV stanica jer izvještaj o emitiranju dolazi iz Nielsenovog predstavnika za BiH. 

A kako funkcionira dogovor televizija koje se nalaze u sklopu TV Mreže?

"Kao i ranije, kada su naše TV stanice bile članice Mreže Plus, naš ugovor s TV Mrežom podrazumijeva da uredno dobivamo i emitiramo serijalni, filmski i dokumentarni program, i to potpuno besplatno. Zauzvrat, obavezni smo kao stanica - članica TV Mreže, integralno prenositi marketinške blokove TV Mreže, a u skladu s važećim regulama i propisima. 

Članice TV Mreže uživaju pritom i pravo da u istom programu, s jasnim terminima, emitiraju i vlastite marketinške blokove. Nije se nikada desilo da TV Mostar ne emitira marketinške sadržaje, niti je za to bilo ikakvog povoda. Dakle, od TV Mreže ne dobivamo, niti očekujemo, bilo kakav novac. Naš se interes i dobitak odnosi na besplatno dobiveni program – kakav male TV stanice u BiH, u pravilu, ne mogu same kupovati. Međutim, na isti način dobivamo i priliku da uključivanjem vlastitih marketinških blokova u svakom satu emitiranog programa pod logom TV mreža, zaradimo vlastiti prihod za svoju stanicu", kaže za Radiosarajevo.ba Alija Behram, direktor programa RTM-a.

Da ove TV stanice nemaju prihode od reklamiranja u sadržajima Mreže, potvrdila nam je i direktorica RTV Zenica.

"RTV Zenica, kao članica Mreže, nema prihode od reklamiranja u sadržajima Mreže. Naš interes za ulazak i ostanak u Mreži je isključivo programski - emitiranje dokumentarnog, serijskog i igranog programa koji RTV Zenica sama ne može kupiti.

Ne mogu komentirati navode da reklame nisu korektno emitirane jer mi na to nemamo utjecaja. Svaki programski sadržaj ima dispozicije za reklamne blokove mreže (članice Mreže ih emitiraju, a ne pripremaju) i pojedinih članica. 

RTV Zenica, kao i sve druge članice, ima obavezu da korektno emitira mrežne reklamne blokove, što smo i činili", tvrdi direktorica Dženana Sivac-Nezić.

TV Mreža: Program Plus emitira teniski meč umjesto reklama (VIDEO) 

Darko Aleksić: Program plus ne naplaćuje reklame koje ne emitiraju

No, i dalje ostaje pitanje: Ko je ustvari agencija Audience Measurement koja je u vlasništvu fantomske firme s Kipra i ko se krije kao stvarni vlasnik?!

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije