Svjetski stručnjaci na Sarajevo Marketing Kingdom

Radiosarajevo.ba
Svjetski stručnjaci na Sarajevo Marketing Kingdom

Nakon velikog uspjeha u Zagrebu i Beogradu jedna od najvecih marketinških konferencija - Marketing Kingdom održat će se u Sarajevu 21. maja, 2012. godine u ASA poslovnom centru.



Simon Dupuy, voditelj Online marketinga za Bliski Istok i Afriku, Expedia
Simon Dupuy je online ekspert i strastveni marketinški profesionalac sa više od šest godina iskustva u marketing za velike turističke i putničke brandove kao što su Expedia, Hotels.com i Air France.  Svoju karijeru u Expedia Inc je započeo 2007. godine, nakon što je bio voditelj marketinga za takozvani njemački region (Njemačka, Austrija, Švicarska) za kompaniju Hotels.com. Simon sada vodi online reklamiranje zemalja EMEA regiona na Expedia portalu, te je odgovoran za mobilno reklamiranje i razvoj partnerstva u Evropi, na Bliskom Istoku i Africi.

Hubert Grealish 
Hubert Grealish je iskusni marketinški stručnjak koji je svoje znanje i prakse primjenjivao na brandovima „A liste“, kao što su Diageo, Philips i TomTom.


Delphine Remy-Boutang, direktorica marketinga putem društvenih medija na svjetskom nivou,  IBM
Delphine Remy-Boutang, direktorica marketinga putem društvenih medija na svjetskom nivou, već jedanaest godina zaposlena je u IBM-u sa sjedištem u Londonu. Prije nego što je preuzela svoju današnju poziciju, u IBM-u je radila na pozicijama u sektorima za komunikacije, marketing i prodaju. Ova marketinška stručnjakinja je radila i u reklamnoj agenciji EURO RSCG i Alain Carre u Parizu, gdje je bila odgovorna za odnose s javnošću i medijima.

Sebastian Micozzi, voditelj marketinga, PepsiCo
Sebastian je voditelj marketinga PepsiCo sa sjedištem u Velikoj Britaniji. On je također i jedan od investitora kompanije 110 Play Harder – kompanije koja uz pomoć savremenih tehnologija pomaže sportistima da povećaju učinak i ubrzaju proces oporavka.  Prije nego što se pridružio PepsiCo VB timu, Stebastian je bio podpredsjednik marketinga za PepsiCo u Španiji , te obnašao veliki broj funkcija u toj kompaniji. Sebastian je, između ostalog, bio direktor za razvoj poslovanja, te direktor marketinga Gatorade/Tropicana.

Annemieke Bossen, voditeljica B2B marketinga,  KLM
Annemieke je voditeljica B2B marketinga u Odjelu za Marketing grupacije AIRFRANCE KLM. Između ostalog ona je primarno odgovorna za marketing programa svjetske korporativne prednosti Air Francea i KLM BlueBiza. Annemieke je dobitnica zlatne EMMA nagrade u 2009. godini za najbolju holandsku email marketinšku strategiju. Bronzanu EMMA nagradu je dobila 2010. Godine za svoju inovativnu Anna kampanju. Prošle godine je uglavnom bila zauzeta pozicioniranjem novih  B2B zajednica za Flying Blue Club Africa i Flying Blue Club China. Također, radila je i na približavanju ove dvije zajednice koristeći nove trendove u društvenim medijima.

Lillo Buhnik, voditelj strategija za klijente i marketinga, Unilever
Lillo je voditelj strategija za klijente i marketinga kompanije Unilever u Milanu, Italija. Prije toga Lilo je vodio marketing odjela za ličnu njegu u Unileveru, te bio marketing menadžer u Reckitt Benckiseru. Prije nego što se 2009. godine pridružio Reckitt Benckiseru, Lilo je bio menadžer za svjetske inovacije i vodio operacije u Oral Care Innovation centru. Nadalje, kao mlađi brand menadžer vodio je Home Care odjel u Unileveru. Svoju karijeru, Lilo je započeo u Nestleu kao asistent brend menadžera.

Mark Drasutis, viši voditelj marketinga proizvoda u EMEA regionu, Yahoo!
Mark je viši voditelj marketinga proizvoda u EMEA regionu kompanije Yahoo! sa uredom u Švicarskoj. On je ekspert u polju digitalizacije sa više od sedamnaest godina iskustva saradnje sa medijima. U Markovom fokusu je kreiranje kreativnih rješenja namjenjenih kupcima. U Yahoo! Mark strateški vodi sve proizvode namjenjene kupcima iz EMEA regiona. Prije nego što je preuzeo svoju trenutnu poziciju, radio je na medijskim proizvodima kao što su: vijesti, sport, finansije, zabava i popisi za Yahoo! Mark je također radio u kompaniji AOL Evropa na menađerskim i operativnim pozicijama.

Jason Hughes, voditelj brendiranog sadržaja i plasmana, BskyB
Jason je voditelj brendiranog sadržaja i plasmana proizvoda u kompaniji BSkyB gdje pokriva cijelu mrežu Sky Media kanala. Jasonov zadatak je da preslika glavne poslovne ciljeve na brendirani sadržaj i plasman proizvoda. Prije nego što je preuzeo sadašnju poziciju, radio je kao zamjenik voditelja uređivačke politike i usklađivanja u BSkyB. Jason je također radio u Virgin Media kao menađer za usklađivanje grupacije.

Justin Hannemann, voditelj marketinga, American Express
Justin je voditelj marketinga u kompaniji American Express, gdje je odgovoran za izgradnju branda, razvoj novih proizvoda, razvoj akvizicija i strategija za angažiranost u cilju povećanja pokrivenosti u cijeloj Evropi. Justin se pridružio timu American Expressa 2003. godine, kao asistent marketing menadžera.

Timothy White, voditelj eMarketinga, Novartis
Timothy je lider u industriji i stručnjak za nove medije u polju zdravstva sa fokusom na eMarketing, e-Učenje, marketing putem društvenih medija i eZdravstvo. Njegovo iskustvo u pisanju, prodaji, tehnologijama i kreativnim umjetnostima dalo mu je jedinstveni ugao gledanja na konstantne promjene u svijetu savremenih tehnologija i zdravstvene industrije. Trenutno, Timothy vodi eMarketing u Novartisu Farmaceutica S.A. gdje radi na sveobuhvatnom integriranom online i offline komercijalnom modelu. Prije nego što je započeo svoju karijeru u Novartisu, Timothy je vodio svjetski tim za eMedije u Merick & Co., Inc. sa sjedištem u SADu.  Nadalje, radio je na različitim pozicijama u muzičkoj i kompjuterskoj industriji.

Andrea Monaci, voditelj marketinga kompanije i Clouda, Hewlett Packard
Andrea Monaci je voditelj marketinga kompanije i Clouda, kompanije Hewlett Packard za cijelu Evropu, Bliski Istok i Afriku. On vodi sektor za identificiranje rasta poslovanja u zemljama EMEA regiona, te razvoj rješenje, kao i određivanje klijenata i razvoj marketinških kapanja u cilju razvoja poslovanja. Sa jakim poznavanjem sektora prodaje, Andrea je proveo osam godina kao poslovni consultant za više od 500 klijenata u polju prodaje, analize potreba klijenata, pronalaženja poslovnih rješenja i sprovođenja projekata promjene. Prije toga, sedam godina je radio u IKT industriji, kako u istraživanju i razvoju, tako i u razvoju proizvoda, te marketingu inovacija. Andrea je diplomirani inžinjer kontrole proizvoda, posjeduje magistarsku diploma iz poslovne administracije, veliko iskustvo u istraživanju i razvoju, a njegovi patenti su višestruko nagrađivani.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije