Svjetski stručnjaci na Sarajevo Marketing Kingdom
Nakon velikog uspjeha u Zagrebu i Beogradu jedna od najvecih marketinških konferencija - Marketing Kingdom održat će se u Sarajevu 21. maja, 2012. godine u ASA poslovnom centru.
Simon Dupuy, voditelj Online marketinga za Bliski Istok i Afriku, Expedia
Simon Dupuy je online ekspert i strastveni marketinški profesionalac sa
više od šest godina iskustva u marketing za velike turističke i putničke
brandove kao što su Expedia, Hotels.com i Air France. Svoju karijeru u Expedia Inc je započeo 2007.
godine, nakon što je bio voditelj marketinga za takozvani njemački region
(Njemačka, Austrija, Švicarska) za kompaniju Hotels.com. Simon sada vodi online
reklamiranje zemalja EMEA regiona na Expedia portalu, te je odgovoran za
mobilno reklamiranje i razvoj partnerstva u Evropi, na Bliskom Istoku i Africi.
Hubert Grealish
Hubert Grealish je
iskusni marketinški stručnjak koji je svoje znanje i prakse primjenjivao na
brandovima „A liste“, kao što su Diageo, Philips i TomTom.
Delphine Remy-Boutang, direktorica
marketinga putem društvenih medija na svjetskom nivou,
IBM
Delphine Remy-Boutang, direktorica marketinga putem društvenih medija na
svjetskom nivou, već jedanaest godina zaposlena je u IBM-u
sa sjedištem u Londonu. Prije nego što je preuzela svoju današnju poziciju, u
IBM-u je radila na pozicijama u sektorima za komunikacije, marketing i prodaju.
Ova marketinška stručnjakinja je radila i u reklamnoj agenciji EURO RSCG i
Alain Carre u Parizu, gdje je bila odgovorna za odnose s javnošću i medijima.
Sebastian Micozzi, voditelj marketinga, PepsiCo
Sebastian je voditelj marketinga PepsiCo sa sjedištem u Velikoj Britaniji.
On je također i jedan od investitora kompanije 110 Play Harder – kompanije koja
uz pomoć savremenih tehnologija pomaže sportistima da povećaju učinak i ubrzaju
proces oporavka. Prije nego što se
pridružio PepsiCo VB timu, Stebastian je bio podpredsjednik marketinga za
PepsiCo u Španiji , te obnašao veliki broj funkcija u toj kompaniji. Sebastian
je, između ostalog, bio direktor za razvoj poslovanja, te direktor marketinga
Gatorade/Tropicana.
Annemieke Bossen, voditeljica B2B marketinga, KLM
Annemieke je voditeljica B2B marketinga u Odjelu
za Marketing grupacije AIRFRANCE KLM. Između ostalog ona je primarno odgovorna
za marketing programa svjetske korporativne prednosti Air Francea i KLM
BlueBiza. Annemieke je dobitnica zlatne EMMA
nagrade u 2009. godini za najbolju holandsku email marketinšku strategiju.
Bronzanu EMMA nagradu je dobila 2010. Godine za svoju inovativnu Anna kampanju.
Prošle godine je uglavnom bila zauzeta pozicioniranjem novih B2B zajednica za Flying Blue Club Africa i
Flying Blue Club China. Također, radila je i na približavanju ove dvije
zajednice koristeći nove trendove u društvenim medijima.
Lillo Buhnik, voditelj strategija za klijente i
marketinga, Unilever
Lillo je voditelj strategija za klijente i
marketinga kompanije Unilever u Milanu, Italija. Prije toga Lilo je vodio
marketing odjela za ličnu njegu u Unileveru, te bio marketing menadžer u
Reckitt Benckiseru. Prije nego što se 2009. godine pridružio Reckitt
Benckiseru, Lilo je bio menadžer za svjetske inovacije i vodio operacije u Oral
Care Innovation centru. Nadalje, kao mlađi brand menadžer vodio je Home Care
odjel u Unileveru. Svoju karijeru, Lilo je započeo u Nestleu kao asistent brend
menadžera.
Mark Drasutis, viši voditelj marketinga
proizvoda u EMEA regionu, Yahoo!
Mark je viši voditelj marketinga proizvoda u EMEA regionu kompanije Yahoo! sa
uredom u Švicarskoj. On je ekspert u polju digitalizacije sa više od sedamnaest
godina iskustva saradnje sa medijima. U Markovom fokusu je kreiranje kreativnih
rješenja namjenjenih kupcima. U Yahoo! Mark strateški vodi sve proizvode
namjenjene kupcima iz EMEA regiona. Prije nego što je preuzeo svoju trenutnu
poziciju, radio je na medijskim proizvodima kao što su: vijesti, sport,
finansije, zabava i popisi za Yahoo! Mark je također radio u kompaniji AOL
Evropa na menađerskim i operativnim pozicijama.
Jason Hughes, voditelj brendiranog sadržaja i plasmana, BskyB
Jason je voditelj brendiranog sadržaja i plasmana proizvoda u kompaniji
BSkyB gdje pokriva cijelu mrežu Sky Media kanala. Jasonov zadatak je da
preslika glavne poslovne ciljeve na brendirani sadržaj i plasman proizvoda.
Prije nego što je preuzeo sadašnju poziciju, radio je kao zamjenik voditelja
uređivačke politike i usklađivanja u BSkyB. Jason je također radio u Virgin
Media kao menađer za usklađivanje grupacije.
Justin Hannemann, voditelj marketinga, American
Express
Justin je voditelj marketinga u kompaniji
American Express, gdje je odgovoran za izgradnju branda, razvoj novih
proizvoda, razvoj akvizicija i strategija za angažiranost u cilju povećanja
pokrivenosti u cijeloj Evropi. Justin se pridružio timu American Expressa 2003.
godine, kao asistent marketing menadžera.
Timothy White, voditelj
eMarketinga, Novartis
Timothy je lider u industriji i stručnjak za nove medije u polju zdravstva
sa fokusom na eMarketing, e-Učenje, marketing putem društvenih medija i
eZdravstvo. Njegovo iskustvo u pisanju, prodaji, tehnologijama i kreativnim
umjetnostima dalo mu je jedinstveni ugao gledanja na konstantne promjene u
svijetu savremenih tehnologija i zdravstvene industrije. Trenutno, Timothy vodi
eMarketing u Novartisu Farmaceutica S.A. gdje radi na sveobuhvatnom
integriranom online i offline komercijalnom modelu. Prije nego što je započeo
svoju karijeru u Novartisu, Timothy je vodio svjetski tim za eMedije u Merick &
Co., Inc. sa sjedištem u SADu. Nadalje,
radio je na različitim pozicijama u muzičkoj i kompjuterskoj industriji.
Andrea Monaci, voditelj marketinga kompanije
i Clouda, Hewlett Packard
Andrea Monaci je voditelj marketinga kompanije i Clouda, kompanije Hewlett
Packard za cijelu Evropu, Bliski Istok i Afriku. On vodi sektor za
identificiranje rasta poslovanja u zemljama EMEA regiona, te razvoj rješenje,
kao i određivanje klijenata i razvoj marketinških kapanja u cilju razvoja
poslovanja. Sa jakim poznavanjem sektora prodaje, Andrea je proveo osam godina
kao poslovni consultant za više od 500 klijenata u polju prodaje, analize
potreba klijenata, pronalaženja poslovnih rješenja i sprovođenja projekata
promjene. Prije toga, sedam godina je radio u IKT industriji, kako u
istraživanju i razvoju, tako i u razvoju proizvoda, te marketingu inovacija.
Andrea je diplomirani inžinjer kontrole proizvoda, posjeduje magistarsku
diploma iz poslovne administracije, veliko iskustvo u istraživanju i razvoju, a
njegovi patenti su višestruko nagrađivani.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.