Svake sedmice 6 prijava protiv vozača GRAS-a
Nadležni iz GRAS-a obećali su da će linije u Hadžićima biti što redovnije, ali stanje se nije promijenilo.
Građani se žale da autobusi i minibusi svakodnevno kasne.
"Najviše ispaštaju korisnici koji redovno kupuju mjesečne i godišnje karte, a prema mom mišljenju, najviše su krivi vozači koji koriste trenutnu situaciju u GRAS-u pa jednostavno ne žele voziti i propuštaju linije. Putnici se ne mogu izboriti sa samovoljom vozača, kojima pritužbe na rad ništa ne znače", kazao je za Dnevni avaz student Nermin Boja.
Često se dešava da učenici, studenti i radnici, po njegovim riječima, čekaju prijevoz i po 4-5 sati kako bi otišli na posao i u školu ili se vratili kućama.
U sedam dana šest prijava
Međutim, situacija nije promijenjena nabolje za putnike na redovnim linijama iz Hadžića, Pazarića, Vukovića i Tarčina.
"Prijevoz đaka u Hadžićima gorući je problem već nekoliko godina. Nakon sastanka s predstavnicima GRAS-a pustili su u funkciju do tada ukinutu liniju Drozgometva - Hadžići, predviđenu za đake, pa je za sada olakšan odlazak školaraca na nastavu", kazala je Dženana Alispahić, direktorica Osnovne škole "6. mart" u Hadžićima.
"Skoro sve prijave koje stignu na potpis odnose se na vozače, ili da ne prodaju karte kako treba, odnosno švercuju, ili da ne održavaju red vožnje, tačnije da ne žele voziti", rekao je Safet Bradarac v. d. direktora GRAS-a, koji je istakao da u sedam dana prime i do šest prijava na vozače.
Bradarac navodi da se ovakvi vozači kažnjavaju raskidom ugovora ili kaznom, odnosno destimulacijom u skladu s Pravilnikom preduzeća.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.