Škodina dizajnerska studija i novi logo
Na 81. međunarodnom motor showu u Ženevi, Škoda predstavlja VisionD konceptni model koji oslikava budući dizajnerski smjer češkog proizvođača. Ovaj koncept ujedino je i prvi s kompanijinim novim logom, javljaju hrvatski mediji.
Dimenzijama u gabaritima Octavije, VisionD ima formu petvratnog hatchbacka. Zahvaljujući velikom međuosovinskom razmaku i kratkim prevjesima koncept pruža komfor u interijeru daleko iznad granica segmenta, po uzoru na akutalni Superb, a da pri tome ni najmanje nije narušen dinamični dojam vanjštine. Prednjim dijelom dominira veća i agresivnija rešetka hladnjaka te novi logo koji je, prema riječima proizvođača, pozicioniran na sredini automobila kao početna točka za sve konture.
Uočljiv je i moderniji interijer, koji je vjerojatno daleko od produkcijskog, ali naglašava da će i tu uskoro doći do određenih promjena.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.