Sarajevo: Mijenja se plan grada, rješavaju se problemi u saobraćaju?

Radiosarajevo.ba
Sarajevo: Mijenja se plan grada, rješavaju se problemi u saobraćaju?

Prijedlog izmjena i dopuna Urbanističkog plana Grada Sarajevo za urbano područje Sarajevo za period od 1986. do 2015.godine dobilo je pozitivno mišljenje od Općinskog vijeća Centar.

Cilj je da se omogući brže i bolje rješavanje problema saobraćaja u gradu, uključujući i općinu Centar. Urbano područje Sarajevo obuhvata općine Stari Grad, Centar, Novo Sarajevo, Novi Grad, Ilidža i Vogošća.

Izmjenama ove planske dokumentacije stvaraju se uvjeti za poboljšanje rješenja planiranih saobraćajnica odnosno bolji način povezivanja Južne longitudinale s ostalim saobraćajnicama na teritoriji općina Novo Sarajevo i Novi Grad, kao i redefiniranje trase Prve transferzale na području općine Centar te ubrzanje nastavka aktivnosti na njihovoj izgradnji.

Direkcija za puteve KS je planirala izgradnju saobraćajnica kao što je Prva transferzala, koja je bila predmet izmjena i dopuna te rekonstrukciju Južne longitudinale, koja se upravo sada izvodi.

"Izmjene i dopune Urbanističkog plana grada Sarajeva odnosile su se na to da smo uradili projektnu dokumentaciju, konkretno na Južnoj longitudinali, pripremili smo tehnička rješenja koja su kvalitetnija u odnosu na ono što je planom dato i usaglašena je dokumentacija da bismo pribavili saglasnosti i građevinske dozvole", izjavila je za Fenu stručna saradnica u Direkciji za puteve KS Alma Zilić.

Konkretno, na Južnoj longitudinali, na lokalitetu Grbavice bila je zgrada unutar saobraćajnice, ali se pronašlo rješenje tako što će doći do rušenja tog objekta, odnosno njegovog izmještanja u slobodni prostor.

Na Južnoj longitudinali planom je bila predviđena petlja van nivoa na dijelu lokaliteta Četvrte transferzale, čijom gradnjom bi došlo do velikih eksproprijacija i rušenja objekata.

"Međutim došlo je i do rješenja saobraćajnog čvorišta na način da se rješava u nivou, odnosno kružnim tokom, dok su za pješake planirani podhodnici. Tako bi se kompletno riješio pješački saobraćaj, a ne bi bio u koliziji s motornim saobraćajem", istakla je Zilić.

Govoreći o izmjenama na Prvoj transferzali, Zilić navodi da se one odnose na petlju Bare, odnosno promjenu koncepcije saobraćajnog rješenja na ovom području.

"Petlja je bila van nivoa s paralelnim rampama, međutim sada je formirana petlja van nivoa i regulacijom saobraćaja u parteru. U parteru je bila predviđena regulacija saobraćaja sa semaforima, što bi stvaralo gužve, ali je sada rješenje u kružnom toku. Izmjena se odnosi i na petlju Šip i uvođenje tramvajske linije prema Betaniji", dodala je Zilić.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije