Put Haruna Redžića: Od izbjeglice do menadžera programa za Volvo XC60

Radiosarajevo.ba
Put Haruna Redžića: Od izbjeglice do menadžera programa za Volvo XC60
Harun Redžić imao je samo 12 godina, te ratne 1992. godine kada je kao izbjeglica napustio Bosnu i Hercegovinu i stigao u Švedsku.

Sa raspadom Jugoslavije i ratovima koji su uslijedili, desetine hiljada ljudi izbjeglo je u Skandinaviju, pa je tako i Harun sa starijim bratom i oba roditelja uspio se spasiti. Odrastao je u gradu Jonkoping u kojem je 1998. godine završio gimnaziju “Erik Dahlberg”.

Za portal Truck Trend, Redžić je izjavio da je bio dobar u tehničkim naukama i da je oduvijek bio zainteresiran za automobile i sport.

“Vozačku dozvolu dobio sam sa 18 godina i preselio se u Gothenburg, jer su veliki univerziteti u velikim gradovima. Želio sam steći diplomu mašinskog inženjera. Upisao sam studij mašinstva na Univerzitetu Chalmers”, ispričao je Redžić.

Tokom četiri godine studija dva puta je obavljao praksu u Volvu da bi se, nakon završenog studija, stalno zaposlio kod ovog uglednog švedskog proizvođača automobila.

"Ponudu da počnem raditi u Odjelu za proizvodnju i kvalitet dobio sam 2003. godine, dok sam u isto vrijeme radio na odbrani svoje teze. Praktično sam radio dvije smjene. Odbrana teze odnosila se na efikasnost proizvodnje, a posao mi je bio proizvodnja motora na montažnoj liniji”, prisjeća se Redžić.

Kada je odbranio tezu, Harun je unaprijeđen 2004. godine u menadžera kvalitete nabavke, što znači da je bio odgovoran za kvalitet svih dijelova koje dolaze u fabriku za montažu u Gothenburgu i sarađivao je sa 30 globalnih dobavljača za Volvo.

"Radio sam sa automobilma i automobilskim motorima u proizvodnji i testirao ih po silasku sa proizvodne trake. S obzirom na moju diplomu mašinskog inženjera, uvijek sam želio raditi na razvoju proizvoda. Interno sam tražio novi posao u Volvu da bi 2006. godine preuzeo posao šefa proizvodnje krovnih sistema”, spomenuo je Redžić.

Četiri godine kasnije, Harun se preselio u Global Customer Service kako bi sarađivao sa dilerima i kupcima za proširene servisne ponude.

"Uvijek sam se trudio da poboljšam svoje proizvode i usluge za kupce, tako da sam dobio posao u sjedištu Volvo-a i imao puno interakcije sa našim prodajnim kompanijama i trgovcima", kaže Redžić.

"Naši ciljevi su zadovoljstvo kupaca i lojalnost. Morate da održite svoj auto, ali smo željeli da idemo dalje. Naša vizija je bila ‘Sve što je potrebno’, sve na jednom mjestu za kupca. U službi za korisnike, otvorio mi se jedan cijeli novi svijet sa prodajom i odnosima sa dilerima. Istovremeno, počela mi je nedostajati proizvodnja i razvoj novih automobila”, navodi sagovornik Truck Trenda.

Redžić je 2014. godine unaprijeđen u višeg menadžera programa i šefa proizvodne linije za Volvo XC60.

 "Menadžer linije vozila balansira atribute i zahtjeve tržišta između svih oblasti, industrijskog razvoja, proizvodnje i kupovine, te komercijalne strane, radeći sa cijelom kompanijom kao jednim timom. Uzimajući u obzir, proizvodnju, istraživanje i razvoj automobila, kao i zahtjeve tržišta, ovaj posao savršen je izbor za mene”, zadovoljno će Redžić.

 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije