Očuvanje okoliša: Novčane nagrade za kreativne novinare i fotoreportere

Radiosarajevo.ba
Očuvanje okoliša: Novčane nagrade za kreativne novinare i fotoreportere

U okviru Kampanje podizanja javne svijesti - implementacija Plana strateškog komuniciranja u oblasti upravljanja čvrstim otpadom 'Čist okoliš - Čista savjest', koju provodi Ministarstvo okoliša i turizma Federacije BiH, raspisan je konkurs za najbolju novinarsku priču, blog, foto-reportažu, radio i TV prilog s ekološkom tematikom objavljenu od 1. januara 2013. do 31. decembra 2013. godine. 

Najbolji rad bit će nagrađen sa 800 KM, drugoplasirani sa 500, a trećeplasirani sa 300 KM. Radovi se mogu prijaviti do 20. januara. 

Generalna tema je ekologija s akcentom na problem odlaganja otpada u BiH, problem nelegalnih deponija i tekstove koji govore o rješenju problema te podižu svijest javnosti i grade odgovoran odnos prema okolini. 

Prednost u ocjenjivanju imat će tekst, blog ili reportaža koji su u najvećoj mjeri u skladu s nekim od osnovnih tema Kampanje kao što je čišćenje i uklanjanje nelegalnih deponija, jačanje svijesti o potrebi izgradnje sanitarnih odlagališta otpada u BiH, pojašnjenje razlike između nelegalnih i nesanitarnih deponija i regionalnih centara za upravljanje otpadom, podizanje javne svijesti o finansijskoj isplativosti regionalnih centara za upravljanje otpadom, prikazivanje trenutnog stanja infrastrukture za upravljanje otpadom te komunikacija trenutnih problema i rješenja. 

Priča treba biti objavljena u dnevnoj novini, sedmičnom ili periodičnom časopisu, web portalu ili blogu, TV ili radio-programu u formi reportaže ili originalno kreirane vijesti. 

Foto-reportaža treba da ima najmanje kratki prateći tekst ili opise pojedinačnih fotografija. Osim same tematike, ocjenjivat će se stil, inovativni pristup i pristup koji kod čitalaca razvija kritičku svijest uz što bolje razumijevanje datog problema. 

Žiri sastavljen od novinara, ekoloških aktivista i predstavnika ministarstva pregledat će pristigle radove, a nagrade najboljima bit će dodijeljene krajem januara 2014. godine. 

Kampanju podizanja javne svijesti u oblasti upravljanja otpadom 'Čist okoliš - čista savjest', koja je dio Drugog projekta upravljanja čvrstim otpadom, provodi Federalno ministarstvo okoliša i turizma BiH, a sredstva za kampanju osigurali su Švedska međunarodne korporativne agencija za razvoj (Sida) i Svjetska banka.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije