Mladi Amerikanci više vole strana auta

Radiosarajevo.ba
Mladi Amerikanci više vole strana auta

Mladi Amerikanci uzrasta od 18 do 27 godina prednost daju automobilima strane proizvodnje, zaključak je ispitivanja američkog automobilskog tržišta u 2009 - 2010. godini analitičke kompanije TruCar.

Najpopularniji među američkom omladinom su automobili japanske, južnokorejske i njemačke proizvodnje, objavio je dnevnik "Detroit Njus".

Najomiljeniji atomobilski brend među mladim Amerikancima je "Scion", za koji se odlučilo 21,2 posto anketiranih.

Među deset najpopularnijih marki svrstali su se Micubiši (20,3 posto), Mazda (10,7), Nisan (9,8 posto), Folksvagen (9,6), Kia (9,1), Hjundai (8,6), Honda (osam posto), Tojota (7,6 ) i Subaru (7,3 posto).

Od američkih proizvođača tek na 12. mjestu, po popularnosti, pozicionirala se marka Jeep.

Tokom ispitivanja razjasnilo se da za razliku od svojih roditelja, predstavnici tzv. "Generacije Y" ne žele mnogo da troše na skupe automobile.

U prvih deset najrjeđe kupovanih modela,  samo su tri putnička automobila skuplja od 20.000 dolara - Folksvagen Džeta GLI (prosječna cijena u Sjedinjenim Američkim Državama je 25.365 dolara), Honda Civic Si (22.975 dolara) i Micubiši lanser (20.670 dolara).

Među Amerikancima rođenim poslije 1983., najpopularnija SciontC košta svega 18.995 dolara, navedeno je na internet stranici "Motor.ru".

U cjelini gledano, na tržištu SAD su natraženiji automobili američkih proizvođača.

U 2010. najprodavaniji su bili automobili Dženeral Motors i Ford, dok je japanska Tojota tek na trećem mjestu.

Među najprodavanijim modelima u prošloj godini su pikap Ford F-Series i Ševrolet Silverdo, koji su prevazišli lidere iz 2009, japanske "Tojota Kamri" i "Honda Akord".

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije