Kako prijaviti taksiste koji 'odokativno' naplaćuju
Iako se
građani Sarajeva svako malo žale na cijene i ponašanje taksista, Kantonalna
uprava za inspekcijske poslove još uvijek nije primila nijednu „predstavku“
građana protiv taksi prevoznika zbog neuključivanja taksimetra.
Iz Uprave pozivaju građane da sve nepravilnosti vezane za taksi prevoznike mogu prijaviti pismenim putem i donijeti na adresu Bulevar Meše Selimovića do broja 12. Također, građani se mogu žaliti i putem e-maila: kuip@kuip.ks.gov.ba, te putem telefona na brojeve: 770-156 od 08:do 14:00 sati i 061/252-252 u vremenu od 14:00 - 22:00 sata.
Dovoljno je da prijava sadrži broj registarski tablica taksi vozila, kao i naziv prijevoznika, odnosno pravnog ili fizičkog lica, protiv kojeg se ista i podnosi.
„Napominejmo
da je prema članu 14. važeće Odluke o taksi prevozu u KS vozač dužan na početku
vožnje uključiti taksimetar, ili ugovoriti cijenu prijevoza bez uključivanja
taksimetra, u skladu sa Zakonom o cestovnom prometu u FBiH. Također članom 24.
iste odluke predviđeno je da je taksi prijevoznik dužan na zahtjev putnika
izdati voznu kartu - račun za obavljeni prijevoz. Ako je cijena prijevoza
ugovorena bez uključivanja taksimetra, taksi prijevoznik je dužan prije početka
vožnje, putniku izdati voznu kartu. Račun mora biti ovjeren pečatom taksi
prijevoznika-pravnog lica, odnosno taksi prijevoznika-fizičkog lica, te
potpisan od strane taksi vozača. Za kršenja navedenih propisa predviđena je
novčana kazna u iznosu od od 50 do 200 KM“, stoji u saopštenju Uprave.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.