'Inspirišite svoje ljude': Oboreni svi rekordi na Konferenciji Drive 2015

Radiosarajevo.ba
'Inspirišite svoje ljude': Oboreni svi rekordi na Konferenciji Drive 2015

Fokus ovogodišnje konferencije o temi leadershipa i upravljanja ljudskim resursima Drive 2015, koja se danas održava pod motom „Inspirišite vaše ljude“, je na konkretnim i praktičnim savjetima za aktuelne probleme menadžera i rukovoditelja. 

Konferenciju Drive 2015. već šestu godinu zaredom organizirao je portal za zapošljavanje Posao.ba. 

"Konferencija Drive je prilika da ljudi iz struke upravljanja ljudskim resursima i direktori kompanija saznaju najnovije trendove o poslovanju i upravljanju talentom i unapređenju upravljanja ljudskim resursima", izjavio je Edin Mehić, osnivač i izvršni direktor kompanije Kolektiv u okviru koje posluje i Posao.ba na konferenciji za novinare.

Posao.ba nastoji pomoći da kompanije shvate značaj ljudskog kapitala i sreća je, prema njegovim riječima, da u BiH ipak postoje kompanije koje su svjesne toga i ulažu u razvoj svojih zaposlenika. 

"Oborili smo sve rekorde, više je od 250 učesnika iz čitave regije, više od deset govornika, vodećih stručnjaka u toj oblasti. Imamo interesantne panele, između ostalog i o Zakonu o radu. Pored vrhunskih motivacijskih govornika želimo da prenesemo i praktična znanja da bi se mogla primijeniti u kompanijama", dodao je Mehić.

Među ostalima, direktor kompanije Pricewaterhouse Cooper Mađarska Robert Bencze u nastavku konferencije pričat će o zanimljivim načinima korištenja podataka, istraživanju o preferencijama zaposlenika pomoću kojih se mogu kreirati sistemi kompenzacija i napraviti ušteda u kompaniji, dok se istovremeno zadržava zadovoljstvo uposlenika na zadovoljavajućem nivou. 

„Zašto imamo dva uha, a samo jedna usta“, naziv je prezentacije Davida Gaala, HR direktora kompanije Nestle Adriatica, u okviru koje će govoriti kako istraživanje zadovoljstva zaposlenika može dati novu energiju kompaniji, te će se dotaknuti i motivacije koja je jedan od ključnih problema kompanija u svijetu. 

"Generalno, rezultati istraživanja se razlikuju zavisno od ekonomske situacije u zemlji, ali u pravilu većina istraživanja pokazuje da je novac poprilično nisko kao motivator zaposlenika. Naravno, što je ekonomska situacija lošija, to je novac više na ljestvici", izjavio je Gaal. 

Dodao je da se zaposlenici mogu na različite načine motivirati, a jedan od njih koji smatraju da je izuzetno važan jeste osjećaj da doprinose nekoj većoj koristi. 

Motivaciju zaposlenika, kako je dodao, svakako podstiče i osjećaj da su cijenjeni za to što rade i to se u kompaniji izražava na različite načine, kroz kompenzacije i benefite na jedan način ili na drugi način kroz komunikacijsku ili korporativnu kulturu. 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije