Svjetski marketinški ekspert Saša Savić odrekao se honorara u korist poribljavanja Neretve

Radiosarajevo.ba
Svjetski marketinški ekspert Saša Savić odrekao se honorara u korist poribljavanja Neretve

Za njega kažu da je jedan od najcjenjenijih stručnjaka za marketing u današnjem vremenu. Imamo razloga za ponos jer riječ je o rođenom Sarajliji, profesionalcu koji je svoju karijeru započeo kao radijski voditelj Omladinskog programa Radija Sarajevo, a nastavljao u nekima od najvećih multinacionalnih kompanija. 

Saša Savić u međunarodnom svijetu marketinga poznat je po pronalaženju novih modela za gradnju brendova, što se najčešće zasniva na inovativnoj kombinaciji njegove nesumnjive kreativnosti i novih tehnologija. 

Interes za predavanje Saše Savića na sarajevskoj Academy 387 je ogroman. Najavljen pod naslovom: Marketing je mrtav. Živio marketing, ovaj četverosatni edukativni događaj pružit će uvid domaćim stručnjacima u savremenu umjetnost brendiranja. 

Uoči predavanja, najavljenog za petak 27. novembar, Saša Savić pronašao je malo vremena za čitatelje portala Radiosarajevo.ba

Radiosarajevo.ba: Predavanje je u Vašem rodnom Sarajevu. U tom kontekstu da li imate neka posebna očekivanja? Smatrate li da se neki primjeri iz Vašeg bogatog internacionalnog iskustva mogu primijeniti i kod nas lokalno?

Savić: Nadam se da će moje predavanje inspirirati posjetioce i pomoći im da prošire vidike u njihovoj profesiji. Dobre ideje i inicijative su, prema mom iskustvu, rezultat želje za promjenom i nisu ograničene teritorijom s koje dolaze. Svi mi, bez obzira na to gdje živimo, imamo podjednak pristup informacijama. Pitanje je koliko smo spremni učiti i mijenjati sebe i svijet oko nas.

Radiosarajevo.ba: Kakva je budućnost tradicionalnih kanala oglašavanja (televizija, radio, outdoor i print) u odnosu na digitalne?

Savić: Slušaoci, čitaoci i gledaoci, dakle ljudi, oni će donijeti tu odluku. Okvirno gledano, mi smo svjedoci tranzicije ka digitalnim vidovima medija. U isto vrijeme, radio nije ubio novine, televizija nije uništila radio, a web ne znači da će (svi) ljudi sutra prodati svoje televizore. Preživjet će oni koji shvate kako da pomognu ljudima da žive živote na lakši i produktivniji način.

Radiosarajevo.baNova znanja i informacije, kao i poznavanje novih alata, često su od presudnog značaja za uspjeh neke kampanje. Koji su to prema Vašem mišljenju trendovi koji će obilježiti predstojeći period, a uz čiju pomoć oglašivači mogu ostvariti rast?

Savić: Ono što čini kampanju uspješnom je poznavanje ljudske psihe i ljudskih potreba te sposobnost da se značaj i vrijednost brenda objasne na jednostavan/atraktivan način. Nekada je to lakše učiniti koristeći se novim vidovima komunikacije, ali greška bi bila vjerovati da isključivo nove metode kreacije kampanja vode ka uspjehu. Kreativnost ne priznaje ograde, ma u kom vidu one bile postavljene.

Radiosarajevo.ba: Odrekli ste se honorara za dobrobit poribljavanja Neretve. Šta je razlog?

Savić: Ako ste ikada imali priliku da se spustite Neretvom ili ulovite (i pustite nazad živu!) mekousnu pastrmku, odgovor na ovo pitanje će biti očigledan. Također, bilo bi dobro kada bi ljudi u cijelome svijetu, pa tako i u Bosni, manje pričali o problemima a više vremena i energije ulagali da problem riješe. Meni je data prilika da to uradim, pa sam to i uradio.

Više informacija o predavanju Saše Savića potražite na ovom linku


Sašu je početak rata zatekao u Pragu, gdje je od 1993. počeo raditi za McCann-Erickson, da bi se 1998. preselio u New York gdje mu je povjeren menadžment medija za globalne klijente Universal McCanna. Tokom narednih osam godina kreirao je i vodio medijske strategije za Coca-Colu, Microsoft, Mastercard, Intel, Jack Daniels i mnoge druge globalne brandove. Tokom 2006., Savić preuzima dužnosti globalnog direktora za Procter&Gamble, čije se aktivnosti protežu u 85 država u svijetu, da bi krajem prošle godine preuzeo funkciju Chief Operating Officera za Havas Media North America. Trenutno servisira velike svjetske klijente: ExxonMobil, McDonalds, Dannone, Goodyear i mnoge druge za tržište sjeverne Amerike.

Strastveni ribolovac i borac za čiste rijeke 

Savić je u privatnom životu strastveni ribolovac, a u vrijeme Omladinskog programa bio je osnivač tzv. Ribolovno demokratske stranke. Aktivista je u organizacijama koje se bave zaštitom atlantskog lososa, a prema njegovim riječima, zahvaljujući poslu kojim se bavi, sada ima mogućnost da ribari širom svijeta. Hobi mu je i snimanje filmova o lovu na losose, koji se, nakon što budu ulovljeni, naravno vraćaju u rijeku. 


"Ja sam otišao u Ameriku, živio tamo osam godina, vodio globalne klijente za Universal McCann, putovao 200 dana u godini po cijelom svijetu - sve s bosanskim pasošom. Tada mi je McCann dodijelio dvije sekretarice - jednu da se brine o mojim sastancima, a drugu da se brine o mojim vizama", ispričao nam je u jednom od ranijih intervjua Saša Savić. 

Pratite forum portala Radiosarajevo.ba - registrirajte se, komentirajte, predlažite teme!

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije