Usmena predaja - najbolje marketinško sredstvo

Radiosarajevo.ba
Usmena predaja - najbolje marketinško sredstvo

Jedan od gostiju Sarajevo Marketing Kingdoma je i Justin Hannemann, voditelj marketinga u kompaniji American Express, gdje je odgovoran za izgradnju branda, razvoj novih proizvoda, razvoj akvizicija i strategija za angažiranost u cilju povećanja pokrivenosti u cijeloj Evropi. Justin se pridružio timu American Expressa 2003. godine, kao asistent marketing menadžera.

Možete li nam dati savjet koja je najefikasnija taktika za očuvanje klijenata? Šta bi trebali uraditi da bi ih privukli? Da li je dovoljno samo investirati u razvoj novih tehnologija ili ipak treba učiniti nešto više?

Iskreno vjerujem da bi smo svi morali uložiti više truda u zadržavanje klijenata, nego u pronalaženje novih. Usmena predaja je danas najjače marketinško oruđe, kao što je bilo i vjekovima, mada danas taj efekat možemo pojačati putem društvenih medija. Snažno investiranje u različite platforme društvenih medija i kampanje pomažu da se održi diskusija o vašem proizvodu i brandu, ali naravno samo ako je iskustvo konzumentata takvo da se ima o čemu diskutovati. Zaključio bih da je važnije investirati u način na koji nudite vaš proizvod nego u nove tehnologije.

Možete li nam dati svoj osvrt na mišljenje Bill Zielke iz Pay Pal koji je naveo da će plaćanje putem mobilnog telefona u potpunosti zamjeniti kreditne kartice?

Dosta se diskutuje o ovom pitanju, tako da ljudi iznose različite tvrdnje o budućnosti plaćanja, odnosno koja platforma ili tehnologija će prevagnuti tokom vremena. Naravno, živimo u zanimljivom trenutku, jer upravo sad se spajaju tehnologija i ekonomija da bi zajedno proizvele što povoljnija rješenja nego što je gotovina i eventualno kartice. Ono što je izvjesno je da su ljudi osjetljivi na sigurnost i zaštitu svog teško zarađenog novca, tako da će u narednim godinama plaćanje gotovinom i karticom biti njihov prvi izbor. Mobilno plaćanje će svakako biti sve popularnije ali još uvjek je ispred nas dug put koji treba preći da bi prosječni građani imali dovoljno povjerenja u tehnologiju, a samim tim prihvatili ovaj novi način plaćanja.

Šta su ključne tačke vašeg predavanja u Sarajevu?

Postoji mit da svjet postaje sve manji jer, kroz konzumaciju medija i sveprisutnost svjetskih brandova, počinjemo ličiti jedni na druge. Istina je ustvari da smo mobilniji i svjesniji globalizacije, ali naša svakodnevna potrošnja, kao i ukus, postaju sve više lokalni. Uspješan brand prepoznajete tako što govore jezikom svakog domaćeg tržišta na kojem djeluju, odnosno prenose poruke koje domaće ciljne skupine razumiju. Oni se trude da imaju proizvode koji postoje na lokanom nivou, njihovi brandovi ustvari postaju domaći, te se razlikuju od onih koje nude na drugim tržištima. Mnogi svjetski brandovi su propali upravo zato što nisu vodili računa o domaćim ciljnim javnostima. Namjera mi je da u Sarajevu podjelim svoja zapažanja i iskustva u radu na novim tržištima jer smatram da je vaše tržište izuzetno zanimljivo i zrelo za ulazak velikih kompanija, kao što je ova za koju radim.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije