Trik je u personaliziranom marketingu
Annemieke Bossen je voditeljica B2B marketinga u Odjelu za Marketing grupacije AIRFRANCE KLM. Između ostalog ona je primarno odgovorna za marketing programa svjetske korporativne prednosti Air Francea i KLM BlueBiza; dobitnica je zlatne EMMA nagrade u 2009. za najbolju holandsku email marketinšku strategiju. Bronzanu EMMA nagradu je dobila 2010. za svoju inovativnu Anna kampanju. Razgovaramo s njom o važnim faktorima uspješnih kampanja, o društvenim medijima...
Radiosarajevo.ba: Dobitnica ste mnogih istaknutih nagrada za Vaše marketinške i komunikacijske strategije. Recite nam koje su važne komponente uspješne kampanje?
Razlog zašto smo bili nagrađeni za našuBlueBiz kampanju je činjenica da su naše kampanje izuzetno relevantne i uvijek personalizirane. Ova kampanja je namijenjena kompanijama koje svakodnevno koriste usluge Air Francea i KLMa. Ja osobno više ne vjerujem u koncept slanja generičkih informacija u formatu newslettera. Naša BlueBiz kampanja je planirana tako da direktno koristimo bazu podataka naših članova, te im dostavljamo isključivo personalizirane kampanje. Nadalje, koristimo se vizualnom komunikacijom, kao što su animirani gifovi i personalizirane video poruke.
Radiosarajevo.ba: Živimo u vrijeme konstantnih promjena, novih medija i novih komunikacijskih kanala. Da li društveni mediji olakšavaju Vaš posao?
Društveni mediji svakako pomažu u dosegu i širini grupe kupaca, ali u drugu ruku, ako želite da napravite dobar posao, to uopšte nije jednostavno. Poruke putem društvenih medija bi trebale biti tačne, autentične, iznenađujuće i kreativne. Da bi ste to postigli morate osluškivati puls svojih kupaca i uvijek biti jedan korak ispred.
Radiosarajevo.ba: Koje su to ključne tačke Vašeg predavanja u Sarajevu?
Moja tema je kako biti društveno angažiran biznis i fokusira se na B2B (business-to-business, op.a) komunikaciju putem društvenih medija, što može biti u neku ruku drugačije od komunikacije biznisa ka zajednici. Objasniću to kroz primjere i iskustva Air Francea, a pogotovo KLM-a. Podijeliću sa učesnicima puno trikova i unutrašnjih informacija. Moja prezentacija je vrlo praktična, a moj cilj je podijeliti sa publikom znanja koja već sutra mogu primijeniti.
Radiosarajevo.ba: KLM i Air France su nedavno ujedinili svoje snage. Da li je bilo teško prevaziči kulturološke razlike ili je ipak u pitanju bilo spajanje dvije kompanije sa globalnom kulturom?
Bilo je izuzetno uzbudljivo sarađivati sa
kolegama iz Air Francea na kreiranju
najveće avio grupacije u Evropi. Ako ste spremni da poštujete kulturološke
razlike, to prestaje da bude pitanje u kojem bi ste mogli naići na prepreke. Teže
je uskladiti unutrašnje procese, jer obje kompanije imaju vlastite procese koje
treba harmonizirati. To je težak zadatak, ali mislim da smo na dobrom putu ka
uspjehu.
Investicija u marketing je kao krv koja oživljava
Usmena predaja najbolje marketinško sredstvo
Važno ješta drugi govore o vašem brendu
Svjetski stručnjaci na Sarajevo Marketing Kingdomu
Kosta Petrov, organizator Sarajevo Marketing Kingdoma
Marketing Kingdom u Sarajevu
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.