Tatjana Paunoski: Lako je kada iza tebe stoji 7.000 zaposlenih
Lice koje najčešće viđamo, a koje nam se obraća u ime sedam hiljada zaposlenih je rukovoditeljica marketinga ovog privrednog giganta Tatjana Paunoski.
Biti na tako istaknutoj poziciji nije nimalo lako, no ovoj mladog poduzetnoj ženi to pričinjava veliko zadovoljstvo. Njen radni dan počinje u osam sati, ali kako je posao u marketingu i PR-u veoma dinamičan, ne trpi prolongiranje te uz jutarnju kafu i spremanje počinje s odgovaranjem na mailove.
"Svaki dan je u potpunosti ispunjen. Sastanci, odlasci na teren, konferencije za medije, komunikacija s kupcima, pripreme evenata, aktivnosti u trade-u , sastavni su dio mog posla, pa se mogu pohvaliti da mi je svaki dan ispunjen, a često mi nedostaje još pokoji sat kako bih sve završila. Navikla sam na ovu dinamiku i raznolikost u poslu, a najvažnije je što imam tim koji je odličan i koji me prati u svemu“, priča na početku razgovora Paunoski koja se Bingo timu pridružila oktobru 2007. godine.
U to vrijeme ova kompanija je imala 28 poslovnica. Od tada njen angažman je rastao zajedno s kompanijom. Mlada i ambiciozna, diplomirana žurnalistkinja, pokucala je na vrata lokalne kompanije, ispričala je za Radiosarajevo.ba.
"Moji počeci su vezani za komercijalu, za poslove u službi nabave - formiranje cijena, fakture, narudžbe, otvorenja centara i slično. Nakon nekoliko godina i pedesetak otvorenih centara, morali smo intenzivnije početi raditi na marketingu. Ušla sam u vode marketinga nesvjesno, iskoristila znanja stečena na fakultetu i jednostavno počela raditi taj posao. Katalozi, vikend akcije, sve cjenovne promocije, počeli smo intenzivno oglašavati. Iz godine u godinu sarađivali smo sa sve većim brojem medija, PR praćenja s jednom kamerom ili dvije, prerasle su u velike konferencije, pa sam 2010. godine dobila i funkciju PR-a kompanije. Tada su moji nadređeni u meni prepoznali potencijal i ukazali mi povjerenje. Ušla sam u srž pregovora s medijima, media planing, saopćenja, izgradnje imidža kompanije. Prije tri godine sam imenovana za rukovodioca službe marketinga i skoro osam godina nakon prve pojave pred kamerama i dalje sam PR kompanije. Danas imam mali tim divnih ljudi u najuspješnijoj kompaniji u BiH i zaista sam ponosna što sam dio tima Binga", kazala nam je Tatjana.
Raditi danas u odnosima s javnošću teže je nego ikada ranije. Širenje informacija, ali i dezinformacija odvija se vrtloglavom brzinom i jako je važno znati se iznijeti s prednostima i opasnostima današnjeg komuniciranja, smatra naša sagovornica.
"Javnost danas i prije nekoliko godina znatno se razlikuju. Ciljnu skupinu kojoj se naša kompanija obraća čine svi - od 7 do 77, kao što bi se reklo. Naš kupac može biti bilo ko u navedenom rasponu godina, bez obzira na spol ili vjeru i naciju, ali jedno je najvažnije - to su ljudi koji su se opredijelili za Bingo. Uz obavezu da se kupcima pruže informacije, tu je i naša obaveza kao jednog od najvećih poslodavaca, da predstavimo i naš kolektiv kojeg sada čini 7.000 ljudi. U komunikaciji s obje skupine važna je iskrenost i jednostavnost, koje naša kompanija ima od početka. Uz sve veći razvoj savremenih medija i kanala komunikacije, svjesni smo opasnosti koje nastaju prilikom plasiranja dezinformacija, koje se zahvaljujući masovnom korištenju društvenih mreža, mogu proširiti vrtoglavom brzinom. Stoga smo mi stalno dostupni našim kupcima, ali i medijima, kako bismo uvijek pružili prave informacije. Teško je, ali uspijevamo“, kazala je ona.
Predstaviti kompaniju onakvom kakva jeste, a da nešto ne bude pogrešno protumačeno, za Tatjanu je najvažnija misija u poslu.
"Danas su dostupni različiti alati za praćenje medija, ali i komentara na društvenim mrežama, forumima, web stranicama. Koliko god radili na osnaživanju privrede, te se držali naših osnovnih načela: domaći, najjeftiniji, nađu se pojedinci ili skupine koje i u tome pronalaze negativne stvari. U tim trenucima prisjetim se one stare narodne: 'Nije se rodio ko je narodu ugodio!' Ali, glavu gore, jer znam šta smo sve postigli za 23 godine postojanja, osmjehnem se jer uz mene stoji 7.000 mojih kolega i prihvatim se nekog projekta. To je moj doživljaj 'težine' posla. To je zapravo samo izazov, koji me potakne da se još više trudim da kompanija bude predstavljana na što bolji način.
Osim PR-a i izazova u tom dijelu posla, određenu težinu nosi i moja funkcija rukovodioca službe. Kako sam emotivni tip, ponekad se to vidi i među nama u timu. Teško je balansirati između emocija i profesionalnosti, ali mislim da sam ja na zlatnoj sredini. Svakako tome doprinose moje kolege koji su zaista sjajni mladi ljudi“, istaknula je naša sagovornica.
Činjenica da je skoro deset godina dio ove uspješne priče, Tatjanu čini ponosnom. Način na koji je ovo carstvo nastalo je nešto što se mora poštovati i voljeti, kazalaje ona.
"Koncept poslovanja izaziva poštovanje, osnovna načela kompanije su odlično postavljena zahvaljujući čovjeku koji je ovo sve pokrenuo i nekolicini ljudi koji su od samog početka u Bingu. Ta pozitivna, gotovo porodična atmosfera, ta ljudskost koja se u svakom poslovnom poduhvatu kompanije osjeti, to je ono na šta sam najviše ponosna“.
Nedavno su dodijeljena priznanja najuspješnijim ženama "Super žena 2016.", a jedna od dobitnica je i Tatjana Paunoski. Na pitanje da li smatra ovo vrijeme posebno teškim za mnogobrojne izazove koji se postavljaju pred poslovnu ali i porodičnu ženu, odgovara nam:
"Mislim da ništa nije teško, ako prepreke shvatiš kao izazove, a ono čemu težiš treba da bude jasno definirano. Balans između karijere i porodice, ljubav prema poslu koji radim, krug iskrenih prijatelja, to je ono što me čini sretnom! To je ujedno i moj recept za uspjeh“, zaključila je.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.