Saša Savić - zvijezda Weekend media festivala

Radiosarajevo.ba
Saša Savić - zvijezda Weekend media festivala

Sarajlija Saša Savić čitateljima srednje generacije poznat je kao jedan od osnivača i popularnih voditelja prijeratnog Omladinskog programa Radija Sarajevo.

Danas je on jedan od najcjenjenijih marketinških stručnjaka u svijetu, a fondovi kojima odgovorno upravlja zasigurno su veći od cjelokupnog budžeta Bosne i Hercegovine - države u kojoj je rođen i završio formalno obrazovanje. 

Sašu je početak rata zatekao ga je u Pragu, gdje je od 1993. počeo raditi za McCann-Erickson, da bi se 1998. preselio u New York gdje mu je povjeren management medija za globalne klijente Universal McCanna. Tokom narednih osam godina kreirao je i vodio medijske strategije za Coca-Colu, Microsoft , Mastercard, Intel, Jack Daniels i mnoge druge globalne brandove. Tokom 2006., Savić preuzima dužnosti globalnog direktora za Procter&Gamble, čije se aktivnosti protežu u 85 država u svijetu, da bi krajem prošle godine preuzeo funkciju Chief Operating Officer-a za Havas Media North America. Trenutno servisira velike svjetske klijente: ExxonMobil, McDonalds, Dannone, Goodyear i mnoge druge za tržište sjeverne Amerike.

Tajna Sašinog međunarodnog uspjeha je u pronalaženju novih puteva i modela za gradnju brandova, najčešće kroz kombinaciju kreativnosti i nove tehnologije.

Na nedavno završenom Weekend Media Festivalu u Rovinju na kojem se skupilo preko 3.500 medijskih i marketinških stručnjaka iz naše regije, ali i drugih država svijeta, Saša je održao veoma posjećeno i zapamćeno predavanje. 

Komunikacija u realnom vremenu
Njegov nastup ocijenjen je kao vizionarski, energičan, kreativan a istovremeno i jednostavan. "U ovih 60 minuta koliko ću vam ja govoriti, svašta će se promijeniti“, opisao je Savić brzinu razvoja tehnologije. 

Govorio je o tome kako se način na koji ljudi komuniciraju između sebe, način putem kojeg donose odluke vezane za kupovinu proizvoda, te čovjekov odnos s brandovima se dramatično promijenio tokom proteklih 10 godina - a sve je to posljedica eksplozije digitalnih medija. 

Predstavio je nove tehnologije koje otvaraju nove modele u reklamnoj industriji. Kako su ovi modeli primjenjivo na postojeće strukture u reklamnim agencijama, samo je jedno od pitanja o kojima je govorio Savić.

Saša Savić svoje predavanje završio riječima: "Ako niste spremni prihvatiti promjene, promijenite posao". I dodao: "Postao sam ozbiljan nakon što sam se oženio, a ne zbog marketinga!"

Aktivista i ribolovac
Savić je u privatnom životu strastveni ribolovac, a u vrijeme Omladinskog programa bio je osnivač tzv. 'Ribolovno demokratske stranke'. Aktivista je u organizacijama koje se bave zaštitom atlanskog lososa, a po njegovim riječima, zahvaljujući poslom kojim se bavi sada ima mogućnost da ribari širom svijeta. Hobi mu je i snimanje filmova o lovu na losose, koji se, nakon što budu ulovljeni, naravno vraćaju u rijeku. 

Jedan takav film predstavili smo i na našem portalu

"Ja sam otišao u Ameriku, živio tamo osam godina, vodio globalne klijente za Universal McCann, putovao 200 dana u godini po cijelom svijetu - sve sa bosanskim pasošom. Tada mi je McCann dodijelio dvije sekretarice - jednu da se brine o mojim sastancima, a drugu da se brine o mojim vizama", ispričao nam je Savić.    

Opširan intervju sa ovim četrdesetpetogodišnjakom koji danas živi sa suprugom Sarajkom i dvije kćeri u NewYorku, imat ćemo priliku čitati u novom broju Media Marketinga 

 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije