Mirela Laković: Prilagodi se ili te nema

Radiosarajevo.ba
Mirela Laković: Prilagodi se ili te nema

Mirelu Laković mnogi znaju po izvrsnim muzičkim performansima s njenim bratom Elvirom Lakovićem Lakom. Ali Mirelina glavna preokupacija nije muzika, ona  već deset godina radi u oblasti marketinga. Ovaj intervju predstavlja je u ovom drugom svjetlu.  

Tekst u rubrici Šta drugi pišu prenosimo s portala Media Marketing

Razgovarao: Ekrem Dupanović

Iako u javnosti poznatija po muzičkim nastupima, njeni nastupi na marketinškoj sceni, koje jednako krase predanost, žar i energija, definitivno zaslužuju pažnju. Nakon završetka studija 2006. godine započinje profesionalni angažman u jednoj od vodećih agencija na BH tržištu, Supermarket (dio agencije Fabrika), gdje i danas obavlja poziciju account managera. Prolazeći kroz gotovo sve odjele, Mirela savršeno poznaje kako svaki segment agencije funkcioniše pojedinačno, ali i kako ih u punom kapacitetu pokrenuti i koordinirati na složenim projektima.

Komunikativna i elokventna, jasno će definisati i predstaviti ciljeve i zadatke projekta, a pozitivna energija će djelovati motivirajuće na ljude oko nje. Kontakt i razgovor s njom teku dvosmjerno, što je čini pristupačnom i otvorenom za komunikaciju. U nepredvidivim situacijama u kojima često ne važe univerzalna pravila i rješenja, pokazuje sposobnost kreativnog razmišljanja, snalažljivosti i brzog donošenja odluka. Jedna od tih situacija su i kratki, gotovo nerealni rokovi za završetak projekta, ali Mirela na pravi način planira vrijeme, što uz njenu odgovornost prema poslu uvijek rezultira pravovremenim ispunjenjem zadatog roka.

Uporedo radite dva vrlo zahtjevna posla: istovremeno ste menadžerica i muzičarka. Svaka od tih strasti traži kompletnog čovjeka i sve njegovo vrijeme. Kako upravljate vremenom, kako organizirate dan? 

Laković: Nevjerovatno je šta se sve stigne uraditi u samo jednom danu, ako se dobro isplanira vrijeme. Prošle godine upisala sam Business akademiju i bila zabrinuta kako ću, pored svih obaveza, stići i učiti. Uvjerila sam se da je moguće, i to bez velikog napora, samo je važno dobro isplanirati vrijeme. Ponekad, čak i u minutama. Od ranog buđenja i odlaska u teretanu, preko radnog vremena u agenciji, stignem obaviti i neko snimanje ili intervju, vidjeti se s prijateljima i dan završiti opet za računarom, pripremajući ispite. Na kraju se ne osjećam toliko iscrpljeno i umorno, koliko ponosno i zadovoljno što sam uspjela obaviti sve što sam željela.

U marketingu, odnosno u agenciji Fabrika, već ste skoro deset godina. Kada neko ko je završio komparativnu književnost i bibliotekarstvo uđe u ovu profesiju, to na početku može izgledati kao privremeno rješenje. Čime vas je ta industrija tako snažno privukla da danas ne pomišljate ni na kakve promjene?

Laković: Studij komparativne književnosti daje široko obrazovanje, primjenjivo u različitim oblastima, naročito kada su u pitanju kulturne institucije, mediji, poslovi iz oblasti komunikacije. Mislim da mi je znanje stečeno na fakultetu veoma korisno u poslu kojim se bavim, jer sam naučila paralelno razmišljati, s različitih aspekata sagledavati situacije i biti otvorena prema različitim mogućnostima njihovog razvoja i ishoda. Ovaj posao volim jer mi stalno postavlja nove izazove, zadaje nove situacije u kojima trebam dobro odigrati svoju ulogu. Ako uzmemo u obzir da su klijenti marketinških agencija pojedinci i kompanije koje se bave potpuno različitim poslovima (od umjetnosti i estrade, preko prehrambene, farmaceutske, naftne, bankarske, IT industrije do malih i srednjih preduzeća, edukativnih i sportskih projekata), jasno vam je da svaki put stojite pred novim, drugačijim zadatkom.

Šta su za vas bili najveći izazovi kada ste počinjali?

Laković: Razumijevanje kompletnog procesa kreiranja jedne promotivne kampanje i generalno razumijevanje mreže odnosa i funkcija koje podrazumijeva ova branša. To naprosto nije moguće sjesti i naučiti. To je iskustveni proces kroz koji sazrijevate, polako stječete razumijevanje i vremenom se usmjerite na poslove koji vam najbolje idu. Zanimljivo je kako se naše sposobnosti jasno iskristališu kroz posao. Vi ne možete znati kako funkcionišete pod pritiskom, s kime u timu najbolje sarađujete i u kojim situacijama, kako se nosite sa deadlineima, dok to ne iskusite.

A šta vam je najveći profesionalni izazov danas?

Laković: Usvajanje novih vještina i preuzimanje većih odgovornosti. S obzirom da živimo u vremenu permanentnih promjena, pomjeranje vlastitih granica kroz učenje i prilagođavanje je neminovno. Stagnacija je nedopustiva.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije