Konstantin Kostadinov: BiH je država s veoma razvijenom Viber komunikacijom
A. D.
Link je kopiran
Viber zajednica Radiosarajevo.ba koja broji više od 200.000 članova, istaknuta je kao priča o uspjehu na Branding konferenciji koja se održava u Sarajevu.
Konstantin Kostadinov, rukovodilac prodaje Vibera, koji je na konferenciju stigao iz Sofije, govorio je o popularnim stickerima koje je Radiosarajevo.ba plasirao putem Vibera, kao o najboljem primjeru uspješnog komuniciranja putem ove popularne platforme.
U intervjuu samo za Radiosarajevo.ba osvrnuo se na dio prezentacije u kojoj nas je izdvojio kao uspješnu priču.
“Kako bi učesnicima pokazali kakva može biti snaga izražajne komunikacije, najbolje je početi s veoma popularnim medijem kao što je Radiosarajevo. Vi ste prvi medij u regiji koji je započeo raditi s Viberom na stvaranju paketa naljepnica i razvoju zajednice unutar naše aplikacije. Dobri rezultati koje imate na vašem javnom računu pokazuju da je ključ uspjeha znati šta je relevantno za publiku i biti dosljedan, ali i kreativvan. Doista sam impresioniran kad sam saznao da imate chat-bot i zaista vjerujem da će ovo učiniti još dosta da rastete još više u BiH”, kazao nam je Kostadinov.
On ističe da je na Viber mapi BiH dio regije srednje i istočne Europe, dodavši da je veoma sretan što imaju vodeće mjesto na većini tržišta koje ovdje pokrivaju. Dodaje da je Viber jedna od najčešće korištenih aplikacija u ovom dijelu svijeta, s više od 33 miliona aktivnih korisnika što im predstavlja još veći izazov i odgovornost da uvijek nastoje ponuditi nešto novo i nešto bolje.
“Naš je krajnji cilj da Viber postane inkluzivna aplikacija koja nudi mostove između ljudi, ali i između korisnika i kompanija s kojima imaju interakciju. Vjerujem da je Viber vrlo moćan, ali jednostavan i prijateljski alat za komuniciranje sa svijetom, a ljudi na Balkanu dobro su poznati po svojoj želji da se izraze i razmjenjuju poruke, ideje - i naravno zabavljaju. U BiH su ti trendovi još više razvijeni jer vi premašujete broj poruka poslanih u roku od mjesec dana čak i od nekih većih tržišta, što je nevjerojatno”, istaknuo je Kostadinov.
Ključ svake uspješne komunikacije je, podvlači on, biti relevantan, pravovremen i biti stanju komunicirati s pravom publikom.
“Najbolji rezultati dolaze kada postoji dobro razumijevanje publike o tome koje su njihove potrebe i ono što im je važno, a zatim i pružanje visokokvalitetnog sadržaja - fina ravnoteža između komercijalnog i zabavnog ili nadahnutog. U tom smislu, stvarno mislim da se Radiosarajevo može predstaviti kao izvrstan primjer”, zaključuje naš sagovornik.