Investicija u marketing je kao krv koja oživljava

Radiosarajevo.ba
Investicija u marketing je kao krv koja oživljava

Sarajevo Marketing Kingdom
ugostit će i iskusnog marketinškog stručnjaka, Huberta Grealisha, ekperta za komunikacije i marketing. On je svoje znanje i prakse primjenjivao na brandovima ‘A liste’. Među tim brandovima ističu se Diageo, Philips i TomTom.

Nedavno smo mogli vidjeti ujedinjenje jednog slavnog Diageovog branda sa Madonnom. Možete li nam dati kratki osvrt na ovu saradnju dva velika branda?  

Kao što ste naveli, veliki brandovi stupaju u partnerstva sa velikim imenima da bi kreirali cjelokupno iskustvo i koncept proizvoda. Saradnja najprodavanije svjetske votke i najveće svjetske pop zvijezde se pokazalo kao vrlo uzbudljivo i uspješno partnerstvo.

Da li Diageo sarađuje sa nekim drugim svjetskim zvijezdama? Na osnovu čega ih birate?

Generalno, kao što sam već naveo, svaki proizvod ima svoj specifičan koncept i potrebe, tako da svakom potecijalnom partnerstvu pristupamo na jedinstven način. 

Vrlo često direktori kompanija smatraju da je marketing rashod, umjesto investicija. Čini nam se da Vaša kompanija itekako razumije prednosti te investicije. Koju marketinšku strategiju koristite danas, u vrijeme recesije?

Smatram da je investicija u marketing kao krv koja oživljava proizvod, tako da bez toga nije moguće oživjeti niti jedan brand, bez obzira na to da li smo u vremenu recesije ili bilo kojim drugim izazovnim situacijama za kompaniju.

Nekoliko ključnih igrača iz industrije pića i hrane biti će prisutni na Sarajevo Marketing Kingdomu. Koja je vaša ključna poruka za njih?

Ja bih im poručio da naporno rade da bi definisali jasne ciljeve, te da ih se drže. U vremenu digitalnih i novih medija otvaraju se mnoge prilike za komunikaciju. Naravno, glavni test je ostati vjeran brandu i ciljevima kampanje, kao i obezbijediti da je svaka akcija ustvari stepenica ka krajnjem cilju.

 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije