Emir Hadžihafizbegović dobio nagradu za lik iz reklame

Radiosarajevo.ba
Emir Hadžihafizbegović dobio nagradu za lik iz reklame

Foto: Seebiz.eu

Ministar kulture Kantona Sarajevo, poznati bh. glumac Emir Hadžihafizbegović u protekloj je godini ostvario lik Ante u hrvatskoj reklami za Tomato GSM operatera. Za ovu ulogu nagrađen je na nedavno završenom festivalu kreativnih komunikacija Sudnji dan koji se održao u Hrvatskoj.

Ante je lik iz nekog hrvatskog predgrađa, prilično smotan ali hvalisav Darinkin suprug, koji, sudeći po naglasku, korijene vuče negdje iz srednje Bosne.

Za seriju reklama za Tomato zaslužan je kreativni tim produkcijske kuće Kabinet i marketinške agencije Grey te Tomata, koji su, kako sami ističu, od samog početka prepoznali vrijednost humora u prezentiranju svoje usluge. Redatelj reklame je Bruno Anković, a ulogu susjeda glumi Goran Bogdan

Na Sudnjem danu 2010. za svoju duhovitu izvedbu Hadžihafisbegović je osvojio nagradu za najbolju glumu u televizijskoj reklami. „Neobično je kada glumac dobije nagradu izvan kazališta i filma. Ovo mi je prvi put da primam nagradu za glumca u reklami što govori kakav smo sjajan brand napravili.", tim povodom je izjavio Hadžihafisbegović, prenosi Seebiz.eu.

RadioSarajevo čestita Hadžihafisbegoviću na nagradi uz pretpostavku da je ovakve i slične "tezge" ipak realizirao tokom svog godišnjeg odmora ili dana vikenda. Naime, kulturni život u sarajevskom kantonu pati od toliko gorućih problemda da, kao ministar, vjerovatno ne stiže dizati glave od njih.

http://www.youtube.com/watch?v=FdUUk9yL3VY&feature=player_embedded

radiosarajevo.ba

Vezano:
Hadžihafisbegović: Ante, nicht Darinka!
Uzori za reklamu "Ante, nicht Darinka"

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije