Edo Maajka: Mladi su pod stresom skupljajući lajkove

Radiosarajevo.ba
Edo Maajka: Mladi su pod stresom skupljajući lajkove

'Mali Edo' jednog dana šeće gradom s roditeljima i u izlogu prodavnice primijeti novi komunikacijski touch-screen uređaj 'Mozak²'. Tačno od tog trena Mali Edo postaje zaokupljen fantazijom i maštanjima o tome šta bi sve mogao biti i kako bi izgledao jedan njegov dan kada bi imao taj uređaj...

Ovo je kratki opis radnje najnovijeg videa Ede Maajke za pjesmu 'Facebook' sa njegovog aktuelnog albuma 'Štrajk mozga', koji je izašao prije nekoliko mjeseci.

Video premijeru možete pogledati 19. novembra u 20 sati na MTV Balkan, a dotad, tu je zvanični teaser:

Produkciju za pjesmu Facebok radio je Billain, dok režiju videa potpisuje hrvatski grafički dizajner i reditelj video spotova Filip Filković, poznatiji kao Philatz.

''Spot je nastao na zajedničkoj ideji s Filipom; dosta smo mozgali o tome kako i šta se da izvući iz svega toga i nakon mnoštva ideja smo se odlučili na ovu. Imamo uređaj koji doslovce radi sve i klinca koji mašta koliko će mu se život promijeniti nabolje kad kupi taj uređaj'', priča Edo Maajka.

'Facebook': Svojevrsni nastavak 'Panike'

Suradnja između Filipa i Ede traje već godinu dana, a zajedno su radili i spot za pjesmu 'Panika', prvi video sa 'Štrajka Mozga', koji Filip smatra ''odličnim spojem Edine interne inovacije, Billainove muzike i nekih njihovih vizualnih vizija''.

''Ja sam u svakom slučaju želio napraviti određeni nastavak na 'Paniku', tako se, recimo, negativac iz 'Panike' pojavljuje u ovom spotu u svojem drugačijem izdanju, a koje je to izdanje, neka gledatelji sami protumače za sebe'', kaže Filip.

Video za pjesmu 'Facebook' je, kaže Filip, parodija na klišeizirane hip-hop spotove u kojima glume djeca od 7 godina, pa su se i oni, kaže, postavili tako dok su snimali spot, gledajući kroz objektive kao djeca.

''Spot 'Panika' je bio jako ozbiljan, dok je spot za 'Facebook' malo više laid back. U finalu, spot je kritika ljudi koji su međusobno otuđeni, ljudi koji su opsjednuti tehnologijom, socijalnim mrežama i potenciraju udaljavanje od onog bitnog. Na jedan, kreativan i obrnuti način, dok gledate spot, metaforički vam dolaze te slike; nismo željeli direktnim pristupom napraviti spot protiv Facebooka ili udaljavanja, već smo kroz taj, obrnuti pristup dali ljudima do znanja na što pucamo'', objašnjava Filip.

U procesu nastanka spota učestvovalo je dosta ljudi, a Filip ističe da je želio da detalji u spotu izgledaju unikatno - od reklama tog mobitela, pa sve do samog finalnog proizvoda. 

''Za taj mobilni uređaj smo prošli cijeli produkt dizajn i development proces, od skica, kalupa, pa do finalnog proizvoda. Bilo je jako zabavno raditi to. Ovaj spot vidim kao drugi iz trilogije za 'Štrajk Mozga'. Mislim da postoji još jedna velika ideja za ispričati i zaključiti ovu radnju i taj stil, ali o tome više kada za to dođe vrijeme'', kazao nam je Filip.

Edo Maajka: Mladi su u stresu skupljajući lajkove


'Facebook mi je oteo jarane
Raja hoće mrežu, ne mora bit' ni hrane
Kad završe sa poslom, trče kući na ekrane
Da se podijele na nacije i Partizane 


(...)


Dobar je Fejs drug, otac i majka
Daje smisao životu, sve pomoću jednog lajka
Otvara mi se čakra, bolji od meda i trava
Dopamina puna glava kad me neko odobrava


To je on-line Buda, od čovjeka pravi čuda
Na ulici bio pi*ka, al' na Fejsu ima muda'


(Edo Maajka, Facebook)


Edo Maajka kaže da mu je u čitavom procesu bilo nemoguće ne osvrnuti se na fenomen socijalnih mreža.


''Društvene su mreže ljude koji su blizu nekako udaljile, a ljude koji su daleko malo približile - podskup ta dva skupa je podaleko od nas. Mislim da je Filip uspio pokazati tu iluziju s kojom ljudi žive - da im svi ti uređaji trebaju i da 'ne postoje' ako ih nema na Facebooku ili nečem sličnom'', kaže Maajka.

 

 

A ima li Edo Facebook?

 

''Imam Facebook profil koji koristim samo u poslovne svrhe: najava koncerata, tu i tamo pokoja slika i zahvala. Mislim da su društvene mreže dobra stvar za povezivanje ljudi, ali se ljudi jako navuku i na kraju im uzima jako puno vremena. Mlađi ljudi su u totalnom stresu skupljajući lajkove i ti lajkovi postaju neki bitan faktor u njihovom životu, neko bitno mjerilo. Kad sam čuo Billainov beat jednostavno je izašlo - Facebook mi je oteo jarane...'', priča Edo.

 

Podsjećamo, video premijeru 'Facebooka' možete pogledati 19. novembra u 20 sati na MTV Balkan.

 

 

 

Čitajte više:


Smijanje sa Edom Maajkom na Radio Sarajevu

Odličan nastup Ede Maajke u Sarajevu

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije