Edina Dizdarević, model i poduzetnica iz Cannesa

Radiosarajevo.ba
Edina Dizdarević, model i poduzetnica iz Cannesa

Uspješna Sarajka s adresom u Cannesu već nekoliko godina uspješno gradi karijeru modela i poduzetnice. U intervju za Blois.ba otkriva koji su joj to angažmani u Francuskoj ostali u posebnom sjećanju te koliko joj moda usitinu bitna u životu.

Razgovarao: Adi Hodžić za Blois

Rođeni ste u Sarajevu a u Francuskoj živite više od 15 godina. Kako je krenula vaša karijera modela? 

Počela sam da se malo više bavim modom prije šest godina, a tada sam već živjela u Cannesu. Prije toga sam živjela u Düsseldorfu. Sve je počelo kad je jedan moj prijatelj profesionalni fotograf napravio moj prvi book. Tada su krenule ostale ponude.

Bili ste i šefica svih hostesa na filmskom festivalu u Cannesu-u gdje ste upoznali mnogo umjetnika iz svijeta filma. Kakva iskustva nosite?

Na filmskom festivalu sam stekla različita iskustva, i imala priliku da pobliže upoznam filmske umjetnike, a naročito članove žirija od kojih se nisam odvajala jer oni moraju prisustvovati svakoj projekciji. Osjetila sam da filmske zvjezde nisu produkti nego ljudi sa svojim karakterima vrlinama a i manama, neke je uspjeh promijenio i učinio ih lošima i arogantnima, a neki su, bez obzira na ogromnu popularnost, ostali humani, pozitivni i skromni, što im daje još veću vrijednost.

Prošle godine ste radili za Richarda Bransona Formulu 1 u Monacu. Recite nam nešto više o tom projektu?

Richard Branson me je posredstvom moje agencije angažovao kao pratnju i za slikanje tokom trajanja formule1. Cilj je bio da se donese malo ženstvenosti u svijet automobila. To je bilo odlično iskustvo zato što je Branson jedan divan čovjek, izuzetno jednostavan i prirodan, koji me je bez okljevanja prenio nekih 20 metara kad mi je na sred paddock-a pred svim fotografima i gledaocima pukla štikla.


Koliko dugo ste članica Matching models agencije, jeste zadovoljni saradnjom s njima?

Sa njima sam tri godine članica i jako sam zadovoljna saradnjom, zato što su jako profesionalni imaju interesantne ponude rade u cijelom svjetu sa sjedištima u Londonu i Amsterdamu. Prije svega, veoma su korektni prema svojim modelima i njihovim očekivanjima kao i prema klijenteli.

Radili ste kampanju za čuvenu francusku marku tašni Etrier, koliko su Vama kao ženi torbe drag modni dodatak?

Tašna je svim ženama jedna od najvažnijih stvari i sve što je jednoj ženi potrebno tokom dana se nalazi u njoj. Zbog činjenice da je taj modni dodatak uvjek uz nas, veoma je važno da je lijep i kvalitetan.


Prošle godine ste otvorili agenciju za nekretnine, najam jahti, automobila i slično, kako se snalazite u biznis vodama?

U ovim vodama sam početnik i moram priznati da je to veliki izazov, odgovornosti su velike i mogu se osloniti samo na samu sebe, ali sam zato još više ponosna na svaki svoj uspjeh.

Jeste li to oduvijek htjeli, imati svoju firmu?

O tome nisam ni razmišljala, to je sve bio sticaj okolnosti. Jako sam društvena i komunikativna osoba , imala sam priliku da sklopim mnogo poznanstava, a ljudi su mi se obraćali svaki put kad su htjeli iznajmiti jahtu, kupiti kuću, naći baby sitterku itd. To me je navelo da otvorim firmu koja pruža takvu vrstu usluga.


Koliko Vam je moda važna u životu?

Moda mi je važna u životu jer je to način da se izrazi ličnost i kreativnost i u isto vrijeme da se uljepša vanjski izgled i akcentuje ženstvenost.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije