X-Men početak: Wolverine u kinu Meeting Point

Film X-Men početak: Wolverine prikazivat će se u kinu Meeting Point od 29. aprila u terminima od 18, 20 i 22h

Režija: Gavin Hood, Scenarij: David Benioff, Skip Woods; Uloge: Hugh Jackman, Liev Schreiber, Ryan Reynolds, Taylor Kitsch, Will.i.am, Danny Huston, Dominic Monaghan, Daniel Henney, Lynn Collins

X-Men početak: Wolverine, kao što mu to i samo ime kaže, predstavlja prvo poglavlje planetarno popularne X-Men sage. Radnja je kronološki smještena prije svih dosadašnjih nastavaka franšize pa će gledatelji imati prilike vidjeti početke i prve pustolovine nekih od najpoznatijih (anti)junaka serijala, kao npr. Cyclopsa, Sabretootha, Gambita, ili pak Wolverinea.

A cijela priča zapičinje davne 1850. godine kada braća James Logan i Victor Creed, tada još kao djeca, pobjegnu zajedno nakon što je Logan ubio svog očuha. Nakon toga su sudjelovali u mnogim ratovima te su praktički odrasli na ratištu, što ih je učinilo savršenim kandidatima za sljedeći 'projekt' Williama Strykera. On osniva borbeni tim mutanata koji je predviđen za samoubilačke misije. Logan i Creed prihvaćaju poziv, ali Logan ubrzo napušta tim i povlači se u normalan život.

Skrasio se u Kanadi zajedno sa svojom djevojkom i nakon toga šest godina nije čuo za svoju prošlost. Ipak, jednog dana u posjet mu dolazi Stryker sa ponudom da sudjeluje u najnovijem tajnom projektu američke vlade vrijednom milijardu dolara. Projekt se zove Weapon X i Logan bi u njemu trebao odigrati jednu od ključnih uloga. Nesretnim spletom okolnosti Logan pristaje sudjelovati i tada se pretvara u Wolverinea te saznaje kako ga je Stryker želi prevariti i iskoristiti.

radiosarajevo.ba