Odnosi s javnošću ili žongliranje informacijama

Radiosarajevo.ba
Odnosi s javnošću ili žongliranje informacijama

Knjiga “Odnosi s javnošću ili žongliranje informacijama - povijest i teorija PR” autora Emira Džambegovića predstavljena je danas na Fakultetu političkih nauka u Sarajevu. Riječ je o knjizi koja onima koji se žele upoznati sa sve popularnijom PR profesijom predstavlja polaznu tačku.

Knjiga se već može naći u prodaji, a njena cijena je 19,90 KM. Na naslovnoj strani knjige nalazi se rad Nebojše Šerića Šobe, dok je naslovnicu dizajnirao Dejan Slavuljica.

Emir Džambegović je i autor bloga Public Relations (Паблик рилејшнc), a kada je riječ o ovoj knjizi, kaže da mu je cilj da je što više ljudi pročita, da dođe do što većeg broja čitalaca. Džambegović je takođe rekao da je ovu knjigu napisao i zbog toga što nije mogao baveći se temom PR-a naći knjigu koja sadrži i povijest i teoriju.

Širok uvid u nastanak PR-a čini knjigu Emira Džambegovića obaveznom literaturom svih koji se bave komunikacijom ili jednostavno znaju koliko košta ne poznavati osnove u svijetu koji je uvijek spreman kazniti površnost. U knjizi su predstavljeni najznačajniji slučajevi u povijesti PR-a koji su oblikovali navike ljudi širom svijeta, razvoj struke u nauku, kao i sve relevantne teorije PR-a.

Profesor Šemso Tucaković rekao je da je autor temi pristupio na orginalan način, istražujući historijat odnosa s javnošću. I za profesora Besima Spahića Džambegovićev pristup je originalan. Jer, kako ističe Spahić, autor se ne bavi pukim prenošenjem, on polemizira s autoritetima.

radiosarajevo.ba



Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije