Galerija / Hajro Šabanadžović otvorio vlastiti umjetnički kutak na Dobrinji

18. 06. 2017. u 08:43:00 Radiosarajevo.ba

Shares: 39

Hajro Šabanadžović, penzioner iz Sarajeva je u 66. godini napravio svoj umjetnički kutak, galeriju “Bosna zemlja Božije milosti“, koja je otvorena u subotu, 17. juna.

Otvaranju je prisustvovalo nekoliko desetina prijatelja i zaljubljenika u umjetnost.

Vlasnik galerije, umjetnik i pjesnik, prisutnima je poručio da nikada nije kasno.

„Na otvaranje sam pozvao divne ljude sa kojima sam dijelio dobar dio prelijepog života. Pored takvih osoba, nije teško osjećati se sretno i posebno. Zaista sam sretan, odzivom, atmosferom i reakcijama na moje stvaralaštvo, izgled i koncepciju galerije. Želim da iskoristim priliku da se svima zahvalim na učinjenoj časti i zadovoljstvu da sa mnom podijele ovaj veliki trenutak u mome životu. Nadam se da je zadovoljstvo bilo obostrano“, kaže Šabanadžović.

Zbog čega mu je bilo potrebno toliko dugo da se odluči na ovaj korak, on pojašnjava:

„O tome šta radim trebalo bi mi pedeset godina priče. O tome zašto otvaram galeriju, zašto je nisam prije otvorio, isto toliko godina. Barem. Da sam bilo kada prije izašao u javnost sa bilo kojom slikom, to bi bilo kao da sam pokušao prodati vlastito dijete. Sada me uveliko pritislo breme mnogobrojnih kalendara, spremaju se da me potope. Uplaših se za slike, šta će biti sa njima?.

Najbolje i najljepše će udomiti. One druge, plašljive, stidljivije, neobičnije će zatvoriti u neke memljive podrumske prostorije sumnjive kakvoće. A meni su sve lijepe, slatke, razigrane, raskošne, neobične, mjestimično lijepe i savršene, samo svoje, jogunaste, ali i umiljate. Nadasve, jasno, uočljivo, ljudskom rukom miješane. Eto, zato, odlučih da udomim slike".

Šabanadžović poziva sve zainteresirane da posjete galeriju i pogledaju više stotina slika. Također, tokom prvog mjeseca rada galerije, neke od slika možete kupiti i po sniženoj cijeni.

Galerija „Bosna zemlja Božije milosti“ se nalazi u ulici Trg Sarajevske olimpijade bb, na Dobrinji III.

NEMA KOMENTARA