Future Post History na 53. Venecijanskom bijenalu

Radiosarajevo.ba
Future Post History na 53. Venecijanskom bijenalu

Potvrđen je zvaničan termin specijalnog predotvaranja izložbe Future Post History za eksperte iz polja vizualnih umjetnosti i predstavnike internacionalnih medijskih kuća na ovogodišnjem Venecijanskom bijenalu, koja će, u produkciji Ars Aevi biti realizirana u prostoru Muzeja moderne umjetnosti Ca' Pesaro. Termin predotvaranja je 4. juni, od 15 do 20 sati.

Umjetnik Braco Dimitrijević je zajedno sa ekspertnim timom arhitektonskog studija Amira Vuka radio na produkciji elemenata njegove monumentalne instalacije koja će biti postavljena u Muzeju Ca' Pesaro. Nakon toga Dimitrijević je otputovao u Saint Etienne, gdje radi na pripremama retrospektivne izložbe koja objedinjuje njegovo stvaralaštvo u posljednjih trideset godina.

Tokom svog boravka u Sarajevu, Dimitrijević se susreo sa bosanskohercegovačkim novinarima i tom prilikom je govorio o konceptu i elementima izložbe koja će biti postavljena u Veneciji. Pored trodijelne instalacije Sailing to Post History, koja će biti postavljena u prostoru jednog od najatraktivnijih i najposjećenijih venecijanskih muzeja koji godišnje posjeti više od 150.000 posjetitelja, Dimitrijević će izložiti i svoj video rad The Century Behind Me - One Second of Post Historic Times (2009) promoviranog u Sarajevu koncem januara.

Također, u prostoru ovog muzeja bit će predstavljena i foto-dokumentarna izložba Kolekcije Ars Aevi, za koju renomirani kritičari regiona tvrde da je najznačajnija kolekcija suvremene umjetnosti istočno od Beča. Na printovima velikih formata hronološki će biti predstavljena priča o nastanku Projekta Ars Aevi sa fazama formiranja nukleusa Kolekcije Ars Aevi. Uz Kolekciju će u ovom prostoru biti predstavljeni i preliminarni arhitektonski projekti budućeg Muzeja suvremene svjetske umjetnosti Ars Aevi arhitekte Renza Piana.

Braco Dimitrijević, jedan od pionira konceptualne umjetnosti naših prostora, stekao je internacionalnu reputaciju tokom sedamdesetih godina ciklusom portreta slučajnih prolaznika, postavljajući velike foto portrete anonimnih ljudi na prominentne fasade i bilborde u evropskim i američkim metropolama. Ovim činom, svaki anonimni, slučajni prolaznik postavljen na fasadi povijesno značajne institucije je, prema riječima umjetnika, potencijalni genije koji može promijeniti tok historije. Na ovogodišnjem Bijenalu, na drugoj lokaciji, fasadi Ca' Farsetti, sjedištu gradske uprave Grada Venecije bit će postavljen Slučajni prolaznik kojeg sam sreo u Veneciji u 11.35. Bit će ovo treći put da se djelo iz ciklusa Slučajni prolaznik nađe u zvaničnom programu Venecijanskog bijenala, govoreći samo po sebi o značaju rada ovog umjetnika i njegovim intervencijama u javnim prostorima, što Dimitrijević i sam potvrđuje svojim statement-om: “Louvre je moj studio, ulica je moj muzej".

radiosarajevo.ba

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije