Almir Peštek: 'E-marketing u turizmu', promocija knjige

Radiosarajevo.ba
Almir Peštek: 'E-marketing u turizmu', promocija knjige

Izdavačka djelatnost Ekonomskog fakulteta u Sarajevu je objavila knjigu „E-marketing u turizmu“, autora doc. dr. Almira Pešteka.

Knjiga će biti promovirana u petak 22. aprila 2011. godine u 17,00 sati na XXIII Sajmu knjiga na Skenderiji. Promotor će biti prof. dr. Muris Čičić

Knjiga obrađuje teoriju i uspješnu praksu e-marketinga u turizmu, odnosno primjenu informacionih i komunikacionih tehnologija u marketingu turističkih kompanija. Prema ocjeni recenzenata akademika prof. dr Borisa Tihog i akademika prof. dr. Murisa Čičića, sa Ekonomskog fakulteta u Sarajevu, tema knjige je vrlo aktuelna i važna za razvoj turizma u Bosni i Hercegovini, ali i šire.

Turizam je prepoznat kao razvojna šansa i razvojni prioritet Bosne i Hercegovine, te je stoga mnoge domaće turističke potencijale potrebno staviti u funkciju privrednog razvoja. Imajući u vidu da je turizam globalna i hiperkonkurentna industrija, primjena savremenih alata u poslovanju, dominantno baziranih na korištenju informacionih i komunikacionih tehnologija, je suštinski preduslov za dugoročan poslovni uspjeh.

Knjiga je nastala na bazi istraživačkog rada autora za potrebe izrade doktorske disertacije i ukazuje da je e-marketing prepoznat kao strateški marketing alat domaćih turističkih kompanija, ali da ipak postoji dosta prostora za unapređenje internih kapaciteta kompanija u smislu kreiranja preduslova i strateškog okvira za adekvatnu primjenu e-marketinških alata.

Osim studentima dodiplomskog i postdiplomskog studija iz oblasti marketinga i turizma, knjiga je namjenjena i stručnjacima iz poslovne prakse.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije