Drugi Sarajevo PR open
Radiosarajevo.ba
Druga jednodnevna konferencija Sarajevo PR Open, održana u hotelu Hollywood, okupila je više od 120 PR stručnjaka.
Nakon uspješne prve jednodnevne konferencije i drugi Sarajevo PR Open o temi „Novi mediji u funkciji PR-a“ privukao je pažnju velikog broja PR praktičara, koji su imali priliku da saznaju zanimljive savjete o funkcionalnosti novih medija u službi PR –a.
„Svako okupljanje PR praktičara na kojem se sastaju zaposleni iz različitih institucija i branši je veoma korisno, jer na svakom susretu saznate drugačije pristupe i korisne savjete, a do svakog pojedinca je kako će nova saznanja primijeniti u praksi“ istakao je Boris Cigler PR manager agencije Communis.
„Konferencije poput Sarajevo PR Opena su naročito značajne za razvoj PR profesije, jer u Bosni i Hercegovini još nemamo dovoljno mogućnosti za školovanje u oblasti PR-a, a značaj profesije je sve veći kao i potreba da PR profesionalci prate trendove“, izjavila je Valentina Tolić, službenik za odnose s javnošću ProCredit bank.
Učesnici su imali priliku da saznaju značaj i utjecaj bloga u PR-u, kao i mogućnosti i prednosti koje nude online društvene platforme u PR kampanjama, ali i da upoznaju nove tehnologije i njihove mogućnosti u oblasti PR-a i marketinga, ali i da razmijene iskustva o WOMM-u i izraze svoja mišljenja i stavove o značaju novih medija u panel diskusiji.
Nakon uspješne prve jednodnevne konferencije i drugi Sarajevo PR Open o temi „Novi mediji u funkciji PR-a“ privukao je pažnju velikog broja PR praktičara, koji su imali priliku da saznaju zanimljive savjete o funkcionalnosti novih medija u službi PR –a.
„Svako okupljanje PR praktičara na kojem se sastaju zaposleni iz različitih institucija i branši je veoma korisno, jer na svakom susretu saznate drugačije pristupe i korisne savjete, a do svakog pojedinca je kako će nova saznanja primijeniti u praksi“ istakao je Boris Cigler PR manager agencije Communis.
„Konferencije poput Sarajevo PR Opena su naročito značajne za razvoj PR profesije, jer u Bosni i Hercegovini još nemamo dovoljno mogućnosti za školovanje u oblasti PR-a, a značaj profesije je sve veći kao i potreba da PR profesionalci prate trendove“, izjavila je Valentina Tolić, službenik za odnose s javnošću ProCredit bank.
Učesnici su imali priliku da saznaju značaj i utjecaj bloga u PR-u, kao i mogućnosti i prednosti koje nude online društvene platforme u PR kampanjama, ali i da upoznaju nove tehnologije i njihove mogućnosti u oblasti PR-a i marketinga, ali i da razmijene iskustva o WOMM-u i izraze svoja mišljenja i stavove o značaju novih medija u panel diskusiji.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.