Žene čitaju deklaracije na proizvodima
Da su deklaracije na proizvodima u supermarketu nečitljive, odavno je poznato, ali da sa njima naročito imaju problem pripadnici jačeg pola, otkrili su irski naučnici.
Više od trećine muškaraca nikad ne čita informacije o nutritivnim vrijednostima hrane, ali ne zato što su lijeni, već zato što ih ne razumiju, pišu Novosti.
Studija je pokazala da čak 95 posto žena barem ponekad pročita deklaraciju, što radi 65 posto muškaraca. Često ili uvijek deklaracije čita 65 posto žena i 37 posto muškaraca. Samo pet posto žena i čak 35 posto muškaraca, što je svaki treći, nikad ne čita deklaracije.
U neznanju, ipak, nije spas. Naprotiv, naučnici upozoravaju da ono vodi u gojaznost. Najviše zabrinjava da oni koji bi najprije trebalo da čitaju, jer su najugroženiji, na primjer, ljudi sa najvećim rizikom da obole od kardiovaskularnih bolesti, to rade najrjeđe.
Četvoro od 10 ljudi koji imaju neko po život opasno kardiovaskularno oboljenje ne provjerava etikete. U nekim slučajevima, čak 80 posto ljudi se bori da shvati da li je neka namirnica bogata ili siromašna šećerima ili mastima. Naučnici zato upozoravaju da obilježavanje hrane mora da bude jasnije.
U ispitivanju je učestvovalo 200 muškaraca i žena, starosti između 18 i 85 godina, koji su odgovarali na pitanja o svom zdravlju i o tome da li čitaju naljepnice sa nutritivnim vrijednostima namirnica u marketima i koliko često.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.