Zemljotresi, ratovi, poplave: 'Like' neće pomoći

Radiosarajevo.ba
Zemljotresi, ratovi, poplave: 'Like' neće pomoći

Reklamna agencija Publicis Singapore nedavno je osvojila nagradu Zlatni lav na Cannes Lion Festival za reklamnu kampanju koju je uradila za humanitarnu organizaciju iz Singapura koja pomaže kriznim područjima.

Slogan kampanje, Lajkanje ne pomaže, prati fotografije stvarnih ljudi unesrećenih u poplavama, ratovima i zemljotresima širom svijeta, kojima su dodate slike 'podignutih palčeva' koje dočaravaju besmislenu opciju Like na Facebooku.

 

Kampanja podsjeća da jedan klik mišem na Facebooku ne pomaže ama baš nikome i ne služi ničemu osim pranju savjesti ljudi koji bi trebali pomoći konkretnom akcijom onima koji su se našli u nevolji: volontiranjem, slanjem pomoći, uplatom novca.

 

 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije