Zašto je Sprite zelene boje već više od pola vijeka
Kao što Coca-Cola i Fanta podsjećaju na crvenu i narandžastu, Sprite je prepoznatljiv po zelenoj još od kada se pojavio 1961. godine. Zelen je u reklamama, ambalaži, brendiranoj robi. Svuda.
Davnih šezdesetih, dizajneri i inženjeri Coca-Cola kompanije obavljali su brojna istraživanja prije nego što su utvrdili dizajnerske standarde za Sprite. Za zelenu Sprite bocu su razmatrana brojna rješenja, pažljivo dizajnirana prema istim kvalitativnim standardima koje su korištenje pri izradi ikonične Coca-Cola boce.
Tom Farell, viši direktor globalnog dizajna u kompaniji Coca-Cola vjeruje da prepoznatljiva boja igra ključnu ulogu i olakšava potrošačima posao kada biraju proizvode.
On smatra da usred "vizuelne buke" u prodavnicama, Sprite zahvaljujući svojoj moćnoj boji ima zagarantovano mjesto na policama.
"Baš kao što zelena predstavlja obilježje Dana svetog Patrika, kada ugledate nešto u ovoj boji, prva asocijacija vam je Sprite", kaže direktor globalnog dizajna Rafael Abro.
Zelena boja je klasična, moderna, prirodno čista i svježa.
"Zelena je na paleti boja hladna, što znači da vizuelno osvježava. Ova boja nikada nije agresivna ili dosadna, uvijek je hladna i osvežavajuća, kao ukus limuna i limete... Baš kao Sprite", objašnjava Abro.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.