Upozorenja protiv pušenja ustvari potiču na konzumiranje

Radiosarajevo.ba
Upozorenja protiv pušenja ustvari potiču na konzumiranje

Upozorenja na kutijama cigareta, kojima se pušače podsjeća da će ih konzumiranje toga proizvoda ubiti, zapravo postižu suprotan efekt od željenoga - čine uživatelje duhana dodatno tjeskobnima zbog neumitnosti smrti (samo požurene i poružnjene nikotinom i katranom), te ih potiču na “bijeg” i “utjehu” koje postižu tako da “pripale” novu cigaretu.

Upozoravati drugim tonom

Rezultat je to istraživanja koje su psiholozi proveli u tri razvijene zapadne zemlje - Sjedinjenim Američkim Državama, Njemačkoj i Švicarskoj. Naučnici koji su proveli tu studiju predlažu druge vrste “reklama protiv pušenja”.

Manjak samopoštovanja


Umjesto izravnog spominjanja smrti, umiranja od karcinoma, nedoživljavanja starosti, itsl., sugerira se natpise poput “pušenje vas čini manje privlačnima” ili “pušenje vama i ljudima oko vas donosi štetu”, što je osobito djelotvorno kod mnogih, osobito mladih pušača, koji puše zbog niske samouvjerenosti ili uklapanja u društvo.

tportal.hr/radiosarajevo.ba

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije