'Ružičasti porez': Zašto su proizvodi za žene skuplji?
Razlika u cijenama proizvoda namijenjenih ženama, odnosno muškarcima, u nekim je situacijama i dvostruko veća. Uz to, postoje i proizvodi koje muškarcima nikad neće trebati, a žene ih 'moraju' koristiti najmanje jednom mjesečno....
Znate li da, iako ih muškarci koriste više, čak su i žileti za brijanje (britvice) skoro pa dvostruko skuplji ako su za žene.
Glasnogovornik jednog od najvećih proizvođača britvica James Williams tvrdi kako je i proizvodnja britvica za žene daleko skuplja od muških, jer serija za žene ima osjetljivije 'noževe', a i vizualni identitet je zahtjevniji.
Nadalje, ženski su parfemi dvostruko skuplji od muških, pa se za jednu bočicu ženskog parfema Paul Gaultiera mogu kupiti čak dva muška. Tu su i frizerske usluge za koje žene plaćaju dvostruko veće iznose.
Sredstva za svakodnevnu higijenu, kao što su dezodoransi, također su skuplji za žene, nego za muškarce. Pogledajte na policama trgovačkih centara – deo za žene košta nekad i 25 posto više od onog namijenjenog muškarcima.
U Francuskoj je prošle godine pokrenuta i zvanična kampanja za ukidanje tzv. 'ženskog poreza'.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.