Rezultat nove Oreove saradnje s Lady Gagom stigao je u prodavnice

Promotivni tekst
Rezultat nove Oreove saradnje s Lady Gagom stigao je u prodavnice
Foto: Oreo / Oreo i Lady Gaga

Inspirisan uspješnim albumom iz 2020. godine, Chromatica, rezultat nove Oreove saradnje sa svjetskom zvijezdom i filantropom Lady Gagom stigao je u prodavnice u Bosni i Hercegovini 15. februara.

Klasično plavo pakovanje originalnog OREO keksa doživilo je Gaga transformaciju u živopisnu rozu boju inspirisanu omotom albuma Chromatica, uz kojeg možete otkriti uzbudljivo digitalno iskustvo i osvojiti muzičke nagrade.

Potrošači mogu skenirati QR kôd na pakovanjima ograničene serije i uživati u ekskluzivnim digitalnim sadržajima. Od 1. do 28. marta, uz svako pakovanje OREO keksa fanovi mogu učestvovati u nagradnoj igri putem koda računa kao dokaza o kupovini OREO keksa kako bi osvojili zanimljive nagrade. Više informacija potražite na singwithoreo.com.

"Ova saradnja je inspirisana svijetom Chromatice gdje ljubaznost sve pobjeđuje", rekla je Lady Gaga.

Zato na posebnim pakovanjima ograničene serije potrošači mogu skenirati QR kôd kako bi pristupili OREOgramima s Lady Gagom, motivirajućim porukama pjevačice, dijelili muziku s prijateljima, porodicom, kolegama i svim voljenim osobama.

OREO će lansirati i jedinstveno takmičenje u kome će ljubitelji OREO keksa moći da dijele svoju izvedbu pjesme "Stupid Love", hvaljene prve numere s albuma. Videozapisi najboljih izvedbi će biti montirani u virtuelni videozapis "DUETA" s Lady Gagom!

"Danas fanovi OREO keksa i Lady Gage konačno mogu pronaći proizvod naše uzbudljive saradnje. Osim naših ukusnih keksa, toliko je načina da se uključite – od dijeljenja poruka o ljubaznosti, do muzičkih nagrada pa čak i prilike da se vaša izvedba pjesme "Stupid Love" postane virtuelni muzički duet s Lady Gagom. Nadamo se da će ovo partnerstvo zabaviti naše fanove ove godine", rekla je predstavnica kompanije Mondelez, Irena Smiljanić.

Ograničeno izdanje je dostupno u pakovanju od 176 g.

O OREO keksu

OREO je jedan od omiljenih biskvita na svijetu u kojem uživaju porodice i prijatelji u više od 100 zemalja širom svijeta. OREO je najprodavaniji biskvit 21. stoljeća s gotovo 2,9 milijarde USD globalnih godišnjih prihoda. Ritual konzumacije OREO biskvita "TWIST, LICK, DUNK" (Zavrti, poliži, umoči) postao je prepoznatljiv način uživanja u ovom poznatom keksu u mnogim različitim kulturama širom svijeta. Oreova zajednica na Facebooku broji više od 40 miliona ljubitelja OREO keksa širom planete, i predstavlja preko 100 zemalja i desetine različitih jezika. OREO se nalazi među pet najpopularnijih stranica brendova na Facebooku u svijetu. OREO je proslavio svoj 100. rođendan 6. marta 2012. Posjetite oreo.com za više informacija.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije