Pijana istraživanja

Radiosarajevo.ba
Pijana istraživanja


Rezultati istraživanja koje je pokazalo da se ljudima pod uticajem alkohola mijenja karakter došli su zaključka da kada se napiju Amerikanci plaču, Talijani se prave važni, a Mađari postanu agresivni.

Prozivođač piva Heineken proveo je istraživanje o uticaju alkohola na ljudski organizam, na više stotina ljudi širom svijeta, od Argentine do Indonezije.

Osim što je istraživanje pokazalo da se ljudima pod uticajem alkohola mijenja karakter te da se pijanci mogu podijeliti u nekoliko kategorija, istraživači su došli do zaključka da Amerikanci kada se napiju najčešće plaču, Talijani se "foliraju", a Mađari postanu agresivni.

Svi su se složili u jednome- u alkoholiziranom se stanju pretvaramo u druge osobe, a od hiljadu neugodnih tipova, istraživanjem ih je izdvojeno sedam: plačljivko, agresivac, pospanko, egzibicionist, napaljeni, koketa i smotanko.

U Čileu, primjerice, ima najviše pospanaca čak 83 posto, dok su Amerikanci vrlo emotivni. Oko 69 posto Talijana prepoznaje egzibicionista u svojem prijatelju, dok Mađari priznaju da se kod njih pojavljuje velik broj agresivaca.

net.hr/radiosarajevo.ba


Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije