Nutricionistički savjeti: 10 najboljih namirnica s negativnim kalorijama

0
Radiosarajevo.ba
Nutricionistički savjeti: 10 najboljih namirnica s negativnim kalorijama
Radiosarajevo.ba / Namirnice

Hrana s negativnim kalorijama nije potpuno bez kalorija, već se probavom troši više energije nego što je hrana inicijalno osigurava.

Namirnice s negativnim kalorijama često sadrže visok udio vode i imaju nizak glikemijski indeks, što pomaže stabilizaciji razine šećera u krvi, ubrzava probavu te kontrolira apetit. To može rezultirati smanjenjem unosa visoko kalorične hrane i izbjegavanjem preobilnih obroka.

Nutricionistica, dipl. ing. preh. teh. Sanja Ćosić pojašnjava da ove namirnice trebaju postati dio uravnotežene prehrane jer same neće značajno utjecati na ukupni kalorijski unos ili gubitak težine. Preporučuje ih kao međuobrok, posebno u trenucima napadaja gladi, kako bi zamijenile "prazne kalorije" poput slatkiša te pridonijele zadovoljenju dnevnih potreba za voćem i povrćem.

Zvanično: Ajla Alimanović više nije direktor FK Sarajevo. Evo ko će je zamijeniti

Zvanično: Ajla Alimanović više nije direktor FK Sarajevo. Evo ko će je zamijeniti

Kako biste uključili ove namirnice u prehranu, Ćosić savjetuje postupne promjene. Preporučuje dodavanje povrća glavnim obrocima, unos voća kao međuobroka te smanjenje pržene i masne hrane. Također naglašava važnost kuhanja jela bogatih povrćem, zamjenu majoneze ili kečapa zelenom salatom u sendvičima te konzumiranje voća kao deserta.

Evo nekoliko primjera namirnica s negativnim kalorijama:

Najbolja prihrana za paprike: Zalijte mlade sadnice ovim rastvorom i "rađat će" kao lude

Najbolja prihrana za paprike: Zalijte mlade sadnice ovim rastvorom i "rađat će" kao lude

Celer: Izvor vitamina K i dijetalnih vlakana, preporučuje se kao dodatak juhama ili pečen kao prilog mesu.

Zelena salata: Bogata vitaminima, mineralima, vlaknima i antioksidansima. Niskokalorična, neizostavna kao prilog jelima.

Jabuka: Djeluje pozitivno na imunitet. Preporučuje se svježa, u smoothiejima ili naribana s cimetom.

Brokula: Vrijedan izvor vitamina i minerala. Može se jesti kuhan kao prilog ili u obliku guste juhe.

Mrkva: Velik izvor karotenoida, koristan za krvožilni sustav. Može se konzumirati svježa ili pečena u pećnici.

Nova istraživanja otkrila: Ovo popularno voće može poboljšati raspoloženje u samo četiri dana

Nova istraživanja otkrila: Ovo popularno voće može poboljšati raspoloženje u samo četiri dana

Cvjetača: Bez masti, malo ugljikohidrata, sadrži fitonutrijente. Preporučuje se kuhana s maslinovim uljem i češnjakom.

Narandža: Energizirajuće voće bogato vitaminom C i dijetalnim vlaknima.

Grejp: Smanjuje razinu inzulina, niskokaloričan. Preporučuje se u svježim sokovima ili smoothiejima.

Paradajz: Potiče izlučivanje vode, povoljno djeluje na srce i probavu.

Krastavci: Odličan diuretik, pogodan za uklanjanje toksina. Može se konzumirati svjež kao grickalica ili kao salata s svježim sirom.

Navedeni savjeti mogu pomoći u postupnom uvođenju zdravih prehrambenih navika.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije