NASA uz veliki asteroid snimila i satelit

NASA uz veliki asteroid snimila i satelit

Veliki asteroid '1998 QE2' kasno večeras po trebao bi prozujati u relativnoj blizini Zemlje, na udaljenosti od oko 5,8 miliona kilometara.

U NASA-i kažu da našoj planeti od njega ne prijeti nikakva opasnost, s obzirom na to da je ipak riječ o udaljenosti 15-ak puta većoj od one između Zemlje i Mjeseca, makar je u svemirskim razmjerima to prava sitnica, piše Dnevnik.hr.

Prema podacima prikupljenima radarskim opservacijama, promjer asteroida je 2,7 kilometara, što je donekle usporedivo s pretpostavljenim dimenzijama svemirskog tijela koje je prije 65 milijuna godina izbrisalo dinosaure s lica Zemlje.

NASA je detaljnim promatranjem otkrila da '1998 QE2' spada u skupinu od samo 16 posto asteroida koji se kreću u relativnoj blizini Zemlje, a da imaju i barem jedan svoj satelit. Objavljena je i radarska snimka na kojoj se vidi mala bijela tačka, za koju u NASA-i kažu da je satelit. Pretpostavljaju da ima promjer od oko 600 metara.