NASA treba vašu pomoć u obrani od asteroida

NASA treba vašu pomoć u obrani od asteroida

NASA prvi puta u povijesti traži pomoć interesnih organizacija, akademskih zajednica i građana u vezi moguće opasnosti od asteroida, odnosno njegovom skretanju s rute prema Zemlji.

NASA će cijeli ovaj projekt detaljno predstaviti u programu World Maker Faire, koji se održava u New Yorku ovih dana.

U sklopu programa, NASA će objaviti poziv građanima, a ideja izlaganja je objasniti kako je Zemlja bitnija od bilo kakvog programa, mislije ili pak države.

"Partnerstva koja se nadamo ostvariti predstavljaju novi način obavljanja posla u agenciji, ali i poziv na djelovanje svih stvaratelja: pridružite nam se kako bi postali dio budućnosti istraživanja svemira od kritične važnosti", rekao je Mason Peck, NASA-in šef odjela za tehnologiju, piše Geek.hr.

Inače, Maker Faire je event koji slavi inovaciju, originalnost i domišljatost, a osim poziva na sudjelovanje u ovom projektu, NASA-ini će službenici javnosti demonstrirati na koji način mogu koristiti osobna računala, kako bi pratili i orbite asteroida. Paralelno s ovim, osvanuo je još jedan projekt naziva Asteroid Grand Challenge, čiji je zastupnik svemirska agencija, a cilj projekta je riješiti brojne izazove vezane uz otkrivanje i praćenje asteroida koji prijete Zemlji.