Kampanja 'Ban Bossy': Nametljivost, termin koji vrijeđa

Radiosarajevo.ba
Kampanja 'Ban Bossy': Nametljivost, termin koji vrijeđa

Utjecajne žene poput Beyoncé, Jane Lynch i Jennifer Garner poduprle su kampanju Sheryl Sandberg "Ban Bossy", pokrenutu kako bi se iz upotrebe izbacila riječ bossy (nametljiva), kojom se često karakteriziraju žene, prenosi portal Vox Feminae.

Više od 100.000 ljudi obećalo je na internetskoj stranici Ban Bossy da će prestati koristiti spomenutu riječ i da će druge pokušati uvjeriti da učine isto, a o kampanji se raspravljalo i na društvenim mrežama poput Facebooka i Twittera.

Kampanja je nastala iz partnerstva Girl Scouts USA i LeanIn.org, organizacije koju predvodi predsjednica uprave Facebooka Sheryl Sandberg. Cilj projekta je promocija samopouzdanja kod djevojčica, a kampanja također želi potaknuti žene da se zauzmu za sebe na radnom mjestu, zahtijevaju priznanja za svoja postignuća te učine napredak u zatvaranju rodnog jaza u plaćama i pozicijama moći.

Istraživanja pokazuju da je ženama teško izboriti se za sebe jer ih se od malih nogu odgaja da se ponašaju kao dame, što znači da budu skromne i ponizne.

Trećina Amerikanaca izjavila je da preferiraju muškarca kao šefa na poslu, dok ženu u toj ulozi radije vidi 23 posto ispitanika. Ženska odlučnost se smatra negativnom karakteristikom, zbog čega ih i zaposlenici teže prihvaćaju.

"I mi smo kao djevojčice bile nazivane nametljivima. Godinama kasnije ta riječ još uvijek boli i sjećamo se osjećaja koji je izazivala: budi tiha, nemoj dizati ruku, ne preuzimaj vodstvo, ako to učiniš, nitko te neće voljeti", napisale su na LinkedInu Sandberg i suosnivačica Lean Ina Rachel Thomas.

 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije