Golim grudima do svijesti o raku
Reklamna kampanja koja je pred vama tvrdi da je prva televizijska reklama koja će gledaocima UK TV otkriti u potpunosti obnažene ženske grudi. Međutim, ne u svrhe objektivizacije ženskog tijela, nego s ciljem podizanja svijesti o važnosti ranog otkrivanja raka dojke.
Kampanja je djelo agencije The Leith, a gledaoca postavlja u neočekivanu poziciju suočavanja sa već oboljelim grudima. Glavnu ulogu u kampanji ima škotska glumica Elaine C. Smith, čija je majka umrla od raka dojke, a fotografije koje Elaine drži pred sobom stvarni su prikazi ranih stadija raka dojke.
Zanimljivo je da video na YouTubeu sadrži upozorenje kakvo imaju 'sadržaji za odrasle', premda ženske grudi danas reklamiraju svaki drugi proizvod, od guma za auto do gela za tuširanje, a za podizanje svijesti o bolesti nikad nije prerano.
Prema objašnjenju reklamne agencije, video je potaknut istraživanjem koje je pokazalo da većina žena ne ide na redovne preglede grudi, te da mnoge ne znaju niti kako izgledaju prvi simptomi raka dojke. Cilj kampanje je da poruči ženama da je rak dojke izlječiva bolest, ukoliko se otkrije u ranom stadiju, te da ih upozna sa nekim od prvih simptoma ove bolesti, pored opštepoznate kvržice.
Reklamu je finansiralo škotsko ministarstvo zdravstva.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.