Eko-šminka za osmogodišnjakinje
![Eko-šminka za osmogodišnjakinje](https://radiosarajevo.ba/assets/default/article/871x540.jpg)
Reklamna industrija je nemilosrdna, to već znamo. Marketinški stručnjaci se poigravaju našim nesigurnostima, kompleksima (i sami ih nameću), stereotipima, a na meti su svi. Nekad su glavna meta bile domaćice kao glavna konzumeristička grupa, a danas se jednakom revnošću napadaju i muškarci proizvodima za ljepotu, žene više nego ikad, a o dječijim proizvodima da ne govorimo. A pokazalo se da se i najbesmisleniji proizvod može lijepo prodati - ukoliko se pametno iz reklamira.
Jedan od posljednjih primjera kako daleko se može ići je nedavno predstavljena Wal-Martova linija ekološke kozmetike za djevojčice. Vrlo male djevojčice, one koje još nisu stigle ni do puberteta, odnosno za dobnu skupinu od 8 do 12 godina.
Prema saopštenju najvećeg američkog lanca maloprodaje, linija kozmetike GeoGirl tu je da bi novu generaciju žena naučila kako da se odgovorno uljepšavaju, ekološkoj svijesti i sličnom. Pored zdravijih i prirodnijih sastojaka nego što ih ima mamina šminka, linija GeoGirl će sadržavati i sastojke koji sprečavaju starenje, jer autori ove u najmanju ruku zanimljive ideje smatraju da „ova generacija želi ostati mlada, baš kao i njihove mame“.
Dakle, pored toga što bi vam vaša osmogodišnjakinja uskoro mogla tražiti posebno brendiranu šminku za sebe, važno je i da nauči da su bore ružne i neprihvatljive prije nego što nauči držati nož i viljušku kako treba. No, ne treba zaboraviti da djeca najprije oponašaju navike odraslih koje imaju oko sebe, tako da za loše poruke ne treba kriviti samo reklame i proizvođače.
radiosarajevo.ba
![Radiosarajevo.ba](https://radiosarajevo.ba/assets/img/rsa-box-logo.png)
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.