Čestitke, očišćena salata, flaširana voda ... pogledajte koje se proizvode ne isplati kupovati
U cijenu svakog proizvoda koji kupujemo uračunata je i trgovačka marža. Riječ je o razlici između prodajne i nabavne cijene, a s njom trgovci trebaju pokriti svoje troškove i na njoj ostvariti profit.
Marža, sama po sebi, nije problem ukoliko se kreće u razumnim procentima. Ali postoje slučajevi u kojima marža dostiže neslućene razmjere, nekad čak i do 4000 posto. Takve je 'stvarčice' najbolje zaobilaziti, kao i one koje su u ova teška vremena čisti luksuz, iako nam se to na prvu ne čini, savjetuje portal Danas.hr.
Cipele i odjeća imaju puno veću maržu nego prehrambeni proizvodi, posebno osnovne životne namirnice. Npr. ako je nabavna tvornička cijena para cipela 90 dolara, a trgovac ih prodaje za 495 dolara, marža iznosi 450 posto.
U fotogaleriji saznajte koji proizvodi imaju visoku maržu i ne isplati ih se kupovati.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.