Barilla: Neka homoseksualci jedu druge tjestenine

Radiosarajevo.ba
Barilla: Neka homoseksualci jedu druge tjestenine

Tekst preuzimamo s portala Manjine, namijenjenog manjinskim i deprivilegovanim grupama.

Guido Barilla, predsjednik Uprave porodične kompanije Barilla, poznatog italijanskog proizvođača tjestenine, izjavio je u intervjuu jednom talijanskom radiju kako njegova kompanija podržava samo tradicionalnu porodicu i da LGBT osobe slobodno "mogu jesti nečije druge tjestenine".

Guido Barilla je time isprovocirao pozive na bojkot, nakon što je Radiju 24 rekao da nikada ne bi iskoristio istospolnu porodicu za svoju reklamu.

"Nikad ne bih napravio reklamu s homoseksualnom porodicom, ne zato što ih ne poštujem, nego zato što se mi s njima ne slažemo. Naša obitelj je klasična, ona u kojoj žena igra fundamentalnu ulogu", rekao je 55-godišnji Barilla.

Njegova kompanija već godinama na svojim reklamama koristi sliku sretne porodice koja živi u nekakvom idealiziranom italijanskom selu, sa sloganom: "Gdje je Barilla, tu je dom".

U ovom radijskom intervjuu, Guido Barilla je rekao kako se protivi tome da gay parovi usvajaju djecu, ali da podržava istospolne brakove, koji u Italiji nisu ozakonjeni.

Njegov komentar o reklamama bio je odgovor na izravno pitanje o tome da li bi ikad stavio gay porodicu u reklamu svoje tvrtke. Ukoliko se gay osobama "dopadaju naše paste i naše reklame, jest će naše paste, a ako im se ne dopadaju, neće ih jesti, već će jesti neku drugu marku", rekao je on.

Aurelio Mancuso, čelnik grupe za prava LGBT osoba Equality Italia, rekao je kako je izjava Guida Barille "uvredljiva provokacija" i pozvao na bojkot Barillinih tjestenina, umaka i drugih proizvoda.

"Prihvaćamo poziv vlasnika Barille da ne jedemo njegove paste", rekao je Mancuso.

Mnogi Italijani su preko društvenih mreža izrazili svoju podršku bojkotu. Gay zastupnik u talijanskom parlamentu Alessandro Zan napisao je na Twitteru:

"Ne možete se igrati s potrošačima, pa ni onima koji su gay."

Kompanija Barilla je nakon intervjua objavila saopštenje u kojem se izvinila i objasnila da je Guido Barilla jednostavno "pokušao reći kako žena igra centralnu ulogu u porodici".

"Barilla u reklamama prikazuje porodice jer prihvaća svakog i svi su se uvijek identificirali s našim brendom", stoji u saopštenju.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije