Antonio Banderas u 'Jedi, pij, žvači' kampanji

Radiosarajevo.ba
Antonio Banderas u 'Jedi, pij, žvači' kampanji


Holivudska zvijezda Antonio Banderas postao je zaštitno lice Wrigley's Orbit®TV kampanje za 2013. godinu. Orbit®, brend vodeće žvakaće gume bez šećera, danas je objavila globalno partnerstvo sa internacionalnom filmskom zvijezdom, Antoniom Banderasom.

Poznat po ulogama u filmovima poput Shreka i Desperada, Banderas će u novoj kampanji Orbit® promovisati dobrobiti korištenja žvakaće gume bez šećera nakon jela i pića, kao pomoć u održavanju zuba čistim i zdravim.

''Oduvijek sam bio ljubitelj hrane, a kao glumcu jako mi je važan lijep osmijeh i održavanje zuba čistim i zdravim. Nakon brzog obroka na setu, žvakanje Orbit® žvakaćih guma je jednostavan način da se spreman vratim pred kamere'', objašnjava Banderas šta ga je privuklo saradnji sa brendom Orbit®.

''Počastvovani smo saradnjom sa Antoniom Banderasom na našoj novoj 'Jedi, Pij, Žvači Orbit'  TV kampanji. Kao internacionalna filmska zvijezda koja je život provela na velikom ekranu, Antonio je savršeni brend ambasador koji će brigu o oralnoj higijeni pravilno iskomunicirati, pozivajući potrošače da uvedu korištenje žvakaćih guma Orbit® u svoju svakodnevnu rutinu'', kaže marketing menadžerica za Bosnu i Hercegovinu, Darja Šušteršič.

Nova Orbit 'Jedi, Pij, Žvači' 2013. reklama će se lansirati u Bosni i Hercegovini 25. februara 2013.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije