Agencijska mreža McCann najuspješnija na Golden Drum Festivalu

Radiosarajevo.ba
Agencijska mreža McCann najuspješnija na Golden Drum Festivalu

Na festivalu 'Golden Drum' u Portorožu, agencijska mreža McCann za centralnu i istočnu Evropu, u okviru koje posluje i agencija 'McCann Sarajevo', proglašena je za najuspješniji komunikacioni sistem u ovom dijelu Evrope, osvojivši dva Grand Prix priznanja, pet zlatnih i 11 srebrnih nagrada. Svojim učešćem na festivalu, McCann Grupa doprinijela je osvajanju ovog značajnog priznanja.

''McCann svoju reputaciju gradi više od sto godina. Usmjerenost na kvalitet i krativnost koji doprinose poslovnim rezultatima naših klijenata je način rada koji nas odlikuje. Naša vizija je da budemo najpoželjniji komunikacijski partner na svim tržištima na kojima smo prisutni. Sedamnaest osvojenih nagrada na 'Golden Drum' festivalu potvrda je da se u ovom regionu razvija kreativnost koja polako, ali sigurno, korača putem da bude rame uz rame sa kreativnošću koja je prisutna na mnogo razvijenijim tržištima kao što je slučaj sa zapadnom Evropom i Sjevernom Amerikom'', izjavio je Richard Bonner-Davies, direktor marketinške agencije McCann za centralnu i istočnu Evropu.

'McCann Grupa' jedna je od vodećih kompanija za pružanje usluga u oblasti tržišnih komunikacija u jugoistočnoj Evropi koja posluje u osam zemalja: Srbija, Crna Gora, Makedonija, Bosna i Hercegovina, Albanija, Hrvatska, Slovenija i Bugarska. Sve agencije, članice 'McCann Grupe' dio su najveće međunarodne mreže agencija okupljene u okviru 'McCann Worldgroup' koja je osnovana 1902. godine, a danas posluje u više od 120 zemalja. 'McCann Worldgroup' je u vlasništvu 'Interpublic Group of Companies', najveće američke multinacionalne komunikacijske kompanije sa sjedištem u New Yorku.

Festival 'Golden Drum' u Portorožu jedan je od najvažnijih festivala oglašavanja u našem regionu na kome tradicionalno učestvuju najbolje svjetske agencije. Ove godine održan je jubilarni dvadeseti put u organizaciji Slovenačke oglašivačke komore. Takmičarski dio festivala podijeljen je na dvije sekcije: Single Channel, koji nagrađuje radove koji najbolje i najkreativnije koriste jedan komunikacioni kanal i Multi Channel, koji nagrađuje najbolju kreativnu integraciju više komunikacionih kanala.

''McCann je ponovo dokazao da je najuspješnija agencija zbog čega uživamo povjerenje najvećih svjetskih, regionalnih i lokalnih klijenata. Nagrada za najuspješniju agencijsku mrežu u centralnoj i istočnoj Evropi još je jedna potvrda McCann-ove vizije da bude najpoželjniji komunikacijski partner'', kazao je povodom ovog značajnog priznanja Srđan Šaper, osnivač 'McCann Grupe'.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije